کشتی‌گیر آملی و قهرمان المپیک گفت: به‌عنوان یک ایرانی و مازندرانی به خود می‌بالم که به‌همراه دیگر دوستان در این ایام عزاداری عازم کربلا می‌شوم و دعاگوی همه مردم ایران هستم.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۸۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضایی با بیان اینکه باید جوان‌مردی سیدالشهداء الگوی ورزشکاران باشد، اظهار کرد: در سخت‌ترین میادین ورزشی یاد و مدد گرفتن از نام امام حسین (ع) قدرت وصف‌ناشدنی به ورزشکار می‌دهد.

قاسم رضایی ضمن اشاره به اعزام کاروان ورزشی به کربلا با بیان اینکه این سفر آسمانی خیلی به ورزشکاران روحیه می‌دهد، اظهار کرد: سفر به عتبات عالیات از نظر روحی و روانی اثرات مثبتی روی ما می‌گذارد.

وی افزود: امام حسین (ع) سمبل حق است که در همه عصرها همچون نمادی زنده و خروشان ظهور پیدا می‌کند و این رسالت بر دوش ما است که درس آزادگی و قیام سیدالشهداء را به گوش جهانیان برسانیم.

این کشتی‌گیر آملی و قهرمان المپیک تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) مظهر آزادگی و جوان‌مردی است و دیدیم که خون‌های زیادی ریخته شد تا مظلومیت امام حسین (ع) و خاندانش تاریخ‌ساز شود.

این ورزشکار ادامه داد: به‌عنوان یک ایرانی و مازندرانی به خودم می‌بالم که به‌ همراه دیگر دوستان در این ایام عزاداری عازم کربلا می‌شوم و دعاگوی همه مردم ایران هستم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در آینده مربی خوبی برای جوانان علاقه‌مند به کشتی باشم و همان‌طور که خودم از یک شهرستان به جهان معرفی شدم به دیگر جوانان هم، فرصت کسب این افتخار را دهم.

کاروانی متشکل از قهرمانان جهان، المپیک و آسیا از مازندران راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها