در حاشیه اعزام قهرمانان مازندرانی المپیک به کربلا / تصاویر
سرهنگ بخشی اعزام پهلوانان مازندرانی در تمام رشته‌ها و کسانی که حب ولایت در سینه دارند را نشانه عشق و ارادت ورزشکاران مومن در تمام مراحل زندگی و ورزش به ائمه هدی(ع) دانست.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۶۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: ورزشکاران مازندرانی با حضور خود در این مراسم و اعزام به کربلا آمده‌اند تا به مردم بگویند ما هم همانند شما هستیم و عشق به اهل بیت (ع) را در سینه می‌پروانیم و با استعانت از این بزرگواران زندگی می‌کنیم.

سرهنگ پاسدار جواد بخشی در مراسم بدرقه و اعزام ورزشکاران مازندرانی به کربلای معلی، با بیان اینکه عشق به امام حسین‌ (ع) در دل همه مسلمانان جهان و به‌ویژه ایرانیان وجود دارد، اظهار کرد: ورزشکاران مازندرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند و امروز برای اعزام به کربلا در این مکان جمع شده‌اند.

وی افزود: اعزام پهلوانان مازندرانی در تمام رشته‌ها و کسانی که حب ولایت در سینه دارند سبب می‌شود تا این عشق و ارادت را در تمام مراحل زندگی و ورزش خود مورد توجه قرار دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: ورزشکاران مازندرانی با حضور خود در این مراسم و اعزام به کربلا آمده‌اند تا به مردم بگویند ما هم همانند شما هستیم و عشق به اهل بیت (ع) را در سینه می‌پروانیم و با استعانت از این بزرگواران زندگی می‌کنیم.

بخشی با بیان اینکه سال گذشته از مازندران در ایام اربعین، 24 هزار نفر به کربلای معلی تشرف پیدا کردند، اظهار کرد: امسال این آمار تا روز گذشته به حدود 44 هزار نفر افزایش یافت و احتمال می‌رود این آمار باز هم بیشتر شود چرا که خیلی از مازندرانی‌ها از استان‌های دیگر برای گرفتن ویزا اقدام کرده‌اند.

این مسؤول امام حسین(ع) را مظهر آزادگی، دلدادگی و پهلوانی برشمرد و افزود: ایشان به همراه اهل بیت (ع) و همه خاندان خود همه چیز را در راه امت، دین و شرافت فدا کردند و سرمشق پهلوانان و ورزشکاران ما امام حسین (ع) و مولای متقیان هستند تا منویات و متون برگزیده شیعه را به جهانیان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه امسال توفیق داشتیم حدود 40 هزار نفر از زائران مازندرانی و غیر مازندرانی امام حسین (ع) را پذیرایی کنیم، اظهار کرد: در داخل مرز ایران در مناطق مرزی مهران، چذابه و شلمچه و 10 نقطه در بین راه و 6 نقطه در کربلا معلی پذیرای زائران هستیم.

بخشی در پایان گفت: اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر هم توفیق پذیرایی زائران خارجی را دارد و امیدواریم در سال آینده بتوانیم همراه کاروان ورزشکاران اصحاب رسانه را هم راهی سرزمین کربلا کنیم.

 بهداد سلیمی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی، محمدرضا براری، روح‌الله سوادکوهی، هادی خناری‌نژاد، محمود حسن‌زاده، علی‌رضا ارضین، جابر صادق‌زاده و دلاوری از پهلوانان و ورزشکارانی بودند که صبح امروز به کربلای معلی اعزام شدند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها