خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان برای رفاه حال زائران پیاده اربعین حسینی به مرز مهران اعزام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۱۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدعلی احمدی اظهار داشت: 50 دستگاه اتوبوس فردا یکشنبه از گلستان شهدای اصفهان به مرز مهران برای رفاه حال زائران حسینی اعزام می‌شود.

وی افزود: 100 راننده به همراه 50 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام می‌شوند که حدود 10 نفر از آن‌ها افراد فنی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان تصریح کرد: اتوبوس‌های در نظر گرفته شده سالم و بدون هیچ مشکلی بوده و از فردا یکشنبه تا سوم آذرماه در مرز مهران برای رفاه حال و آسودگی زائرانی که با پای پیاده به زیارت امام حسین (ع) شرفیاب می‌شوند، حضور دارند.

وی اضافه کرد: دو دستگاه اتوبوس برای تعمیرکاری درصورتی‌که اتوبوس‌های اعزامی دچار نقص شوند به مرز مهران نیز اعزام می‌شوند.

احمدی خدمت به زائران حسینی را اقدامی ارزشمند و قابل‌تحسین دانست و گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم و تأمین ناوگان موردنیاز، کاروانی از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهرداری اصفهان برای افزایش ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در حوزه حمل‌ و نقل عمومی در نظر گرفته ‌شده است.

به گزارش بسیج، حضور عظیم مردم برای شرکت در مراسم اربعین حسینی و زائرانی که با پیاده به کربلا مشرف می‌شوند، سبب شد تا کاروان اتوبوس‌های شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان از 23 آبان ماه در قالب ستاد اربعین حسینی به مرز مهران اعزام و با این ستاد همکاری لازم را جهات رفاه حال زائران به عمل‌آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها