مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور: انتخاب ترامپ هیچ تاثیر مثبت و منفی در اقتصاد ما نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۸۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج در پی انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در پاسخ به سوال خبرنگار این سازمان مبنی بر اینکه آیا این انتخاب تاثیری بر اقتصاد ایران خواهد گذاشت این گونه جواب داد: ملت غیر آزاد آمریکا ده ها سال است اسیر دو جریان سیاسی هستند که در چنبره و تسلط صهیونیست ها می باشد و به اجبار یکی از این دو جریان را برای حاکمیت خود انتخاب می کنند، و این یعنی تسلط چند میلیون یهودی صهیونیست بر ده ها میلیون آمریکایی بدبخت.

حسن پور با اشاره به اینکه انتخابات اخیر امریکا خیمه شب بازی جدیدی بود که در راستای انتخابات سال های گذشته انجام شد بیان کرد: انتخاب ترامپ یا کلینتون هیچ اثری در سیاست های کاری و اقتصادی امریکا نخواهد داشت.

وی افزود:به جهت افول روز افزون امریکا سیاستمداران در صدد هستند با بازی دادن افکار مردم بر این موضوع سرپوش بگذارند ولی واقعیت های امریکا اتفاقات بعد از انتخابات بود که مردم به آن واکنش نشان دادند.

حسن پور در ادامه گفت: همچنان که حضرت آقا فرموده اند، آمریکا به سرنوشت شوروی دچار خواهد شد و حضور امثال ترامپ فاسد و نژاد پرست این شیب را تندتر خواهد کرد.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به اینکه انتخاب این فرد هیچ تاثیر مثبت و منفی در اقتصاد ما نخواهد داشت افزود: این بدان شرط می باشد که ما هوشمندانه به ظرفیت های درونی خودمان توجه کرده و روی پای خودمان بایستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر ترامپ به قول خود عمل کرده و برجام را پاره کند افزود: با این کار خیال مردم راحت می شود و دیگر چشم عده ای از دولتی ها و اقتصاد دانان به سمت امریکا نخواهد بود.

حسن پور در پایان گفت: باید خدا را شاکر باشیم که در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم، اگر در دوران طاغوت بودیم برخی باید مثل کشور ههای اروپایی و عربی برای ترامپ دم تکان می دادند، ولی به برکت انقلاب امام خمینی (ره) و وجود پربرکت رهبری فرزانه انقلاب تنها کشور آزادی هستیم که انتخاب ترامپ یا هرکس دیگری برای ما ارزشی ندارد.

ارسال نظرات