خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: انقلاب اسلامی به مردم جهان جرأت مقابله و بلند کردن فریاد علیه آمریکا را داد که ضربه سهمگینی به آمریکا وارد کرد، اگر امروزه آمریکا بی‌اعتبارترین دولت در دنیاست این ثمره و نتیجه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۷۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر دشمنی استکبار و در رأس همه آن‌ها آمریکای جهان‌خوار را حکایتی تاریخی دانست و ضمن تأکید بر اینکه دشمنی آمریکا در حقیقت دشمنی با انقلاب و اصول انقلاب است، اظهار کرد: در زمان حکومت محمدرضا پهلوی و برگرداندن شاه پس از فرار از ایران، آمریکا سکان‌دار سیاست‌های ایران شد و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و تا همین امروز آمریکا دست از خصومت و توطئه علیه ایران برنداشته است.

وی آمریکا را دشمنی دانست که دشمنی‌اش را آشکارا اعلام کرده و به طور علنی تغییر حکومت و سلطه بر ایران را مطرح می‌کند و گفت: این مورد را به چشم در مذاکرات هسته‌ای دیدیم و شاهد بودیم که آمریکا از طرفی دعوت به مذاکره و از طرفی شیطنت و بدعهدی می‌کند.

امام جمعه موقت اصفهان تأکید کرد: این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند که به هیچ وجه نباید به این شیطان بزرگ اعتماد کرد، حضرت امام(ره) هم تأکید داشتند که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

حجت‌الاسلام رهبر نتایج مذاکره با سایر کشورها را در صورت عدم دخالت آمریکا امیدوار کننده‌تر دانست و اذعان داشت: آمریکا در بقیه کشورها هم نفوذ کرده و فساد می‌کند و آن‌ها را به مخالفت با ایران تشویق و تحریک می‌کند، اگر این دخالت آمریکا وجود نداشت شاید ایران با سایر کشورها به توافق می‌رسید؛ همان‌گونه که در مذاکرات هسته‌ای هم شاهد بودیم آمریکا در رابطه ایران با سایر کشور‌ها کارشکنی و دخالت می‌کند.

وی با اشاره به این گفته امام خمینی(ره) که تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم است، علت این نام‌گذاری را کوتاه کردن همیشگی دست آمریکا از سلطه بر ایران دانست و ادامه داد: آمریکایی‌ها بر آن بودند که بعد از پیروزی انقلاب با روی کار آمدن بنی‌‌صدر دوباره سلطه بر ایران را از سر بگیرند، اما تسخیر لانه جاسوسی و افشاگری توطئه‌های آن‌ها و بیرون آوردن 70 جلد کتاب و اسنادی که دانشجویان از همان سفارت‌خانه به دست آوردند، جاسوسی آن‌ها را مستند کرد و برای همیشه ماهیت آمریکا آشکار شد.

امام جمعه موقت اصفهان علت کارشکنی آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه و یمن را دشمنی و خصومت با ایران و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی پس از انقلاب تمام نشد و هدایت جنگ تحمیلی و پرورش تروریست‌هایی مثل منافقان که تعداد بی‌شماری از مردم ما را کشتند و اکنون حمایت داعش و فساد در کشورهای اسلامی و خاورمیانه، همه به علت خصومت با انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام رهبر در توضیح چرایی این خصومت با انقلاب تبیین کرد: زیرا انقلاب اسلامی به مردم جهان جرأت داد مقابل آمریکا بایستند و فریاد علیه آمریکا را بلند کنند، این ضربه سهمگینی بود که انقلاب به آمریکا وارد کرد و اگر امروزه آمریکا بی‌اعتبارترین دولت در دنیاست این ثمره و نتیجه انقلاب اسلامی است.

وی تلاش آمریکا برای سلطه و نفوذ در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای خاورمیانه را بی‌فایده شمرد و خاطرنشان کرد: انقلاب و بیداری اسلامی از ایران فراتر رفته و اکنون به عراق، یمن، بحرین، افغانستان، سوریه و لبنان رسیده است.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان تأکید کرد: این بیداری امت اسلام به برکت انقلاب اسلامی است و تلاش آمریکا برای جلوگیری از این اتفاق بیهوده است، زیرا ملت ایران و مسلمانان جهان بیدار شده‌اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها