خبرهای داغ:
در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از بلوار آیت‌الله بروجردی بر ضرورت تکمیل فاز دوم این پروژه تا دو ماه آینده تأکید شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۹۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم عصر امروز از روند پیشرفت و عملیات اجرایی پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی بازدید کرد.

بلوار آیت‌الله بروجردی حد فاصل بلوار انسجام تا شهرک پردیسان در حال اجرا است که فاز نخست آن اردیبهشت ماه امسال حدفاصل انسجام تا بلوار شهید کریمی به بهره برداری رسید.

فاز دوم این پروژه نیز از میدان شهید کریمی تا شهرک قدس قرار بوده تا شهریورماه امسال به بهره برداری برسد که به دلیل برخی مشکلات تملک محور، عملیات اجرایی با تأخیر مواجه شده بود.

در حال حاضر معارض پروژه که حدود 700 متر از پروژه را با مشکل مواجه کرده بود رفع شده و عملیات اجرایی به سرعت در حال پیشرفت است.

طبق اعلام مدیران شهرداری قرار است پروژه ظرف دو ماه آینده تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفته و فاز سوم نیز حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در این بازدید با بیان اینکه اعتبار فاز دوم پروژه آیت‌الله بروجردی قریب به 140 میلیارد ریال است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه دی ماه 93 آغاز شده است و طبق برنامه سعی داریم تا دو ماه آینده آن را به بهره برداری برسانیم.

علیرضا قاری قرآن با تاکید بر اینکه این پروژه تکمیل کننده رینگ سوم شهری است، افزود: با اجرای این پروژه و در ادامه آن تکمیل فاز سوم تسهیل ترافیکی در جنوب شهر ایجاد شده و شرایط خوبی از این نظر ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز جزو پروژه‌های نیمه کاره شهر قم بوده که با حضور مدیریت جدید در شهرداری سرعت قابل توجهی گرفته و امید داریم با گشایش ایجاد شده در آن بتوانیم تا پایان سال افتتاح کامل آن را داشته باشیم.
ارسال نظرات