فرماندار و رئیس ستاد اربعین بهاباد:
فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان بهاباد گفت: بیش از 300 زائر از بهاباد برای شرکت در آیین اربعین حسینی علیه السلام عازم کربلا شدند.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۴۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد:

قدم به قدم با پای دل تا کربلا/ این عشق پیر و جوان نمی شناسد

فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان بهاباد گفت: بیش از 300 زائر از بهاباد برای شرکت در آیین اربعین حسینی علیه السلام عازم کربلا شدند.

این روزها شور و شوق خاصی در میان مردم برپا است، همه آماده شدند تا سفری با پای دل تا کربلا داشته باشند، این عشق جاذبه ای دارد که زن و مرد، پیر و جوان و کودک و ناتوان نمی شناسد.

این روزها در کوی و برزن بهاباد حال و هوای اربعین برپاست در هر مکان سخن از پیاده روی اربعین شنیده می شود و سیل مشتاقان زیادی که می خواهند خود را به جوار عشق برسانند.

عباس اقبال فرماندار بهاباد از اعزام بیش از300 نفر از مردم ولایت‌مدار این شهرستان به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اربعین تجدید میثاق با امام حسین(ع) و درس اربعین نیز زنده نگه داشتن حادثه کربلا است.

وی خاطرنشان کرد: سال به سال نقش و حضور مردم در این راهپیمایی عظیم پررنگ‌تر و از طرف دیگر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نیز بیشتر می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شهرستان بهاباد با تشریح تلاش‌های مذبوحانه دشمن برای تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان گفت: بدخواهان اسلام با مطرح کردن شیعه انگلیسی و اختلاف افکنی بین اهل سنت و تشیع به دنبال نفوذ و ضربه زدن به اسلام هستند.

اقبال گفت: مهمترین پیام حضور در پیاده روی اربعین حسینی پاسداشت ارزشها و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

وی حضور در همایش عظیم اربعین حسینی را فرصتی برای تقویت ارزش ها و تبیین باورهای دینی به ویژه بین نسل جوان دانست و افزود: از ظرفیت های تبلیغی باید در این راستا بهره برد.


ارسال نظرات