خبرهای داغ:
به همت بسیج؛

جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کهک قم برگزار شد

به همت حوزه امام حسن مجتبی(ع) کهک جلسه توجیهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در محل حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۴۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت حوزه امام حسن مجتبی(ع) کهک جلسه توجیهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی با حضور جانشین و مسئول سازندگی ناحیه ، مسئولین پایگاه های مقاومت بسیج و دهیاران بخش کهک در محل حوزه برگزار شد.

جانشین ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت شعار سال گفت: با توجه به اینکه رهبرفرزانه انقلاب می فرمایند امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از همه توان برای نابودی نظام و انقلاب اسلامی استفاده می کند و ابزارهای دشمنی آمریکا محدود و شامل تبلیغات، نفوذ و تحریم است که در حال حاضر مهمترین ابزار فشار دشمن بر کشور ما بحث تحریم های ظالمانه می باشد که ما در مواجه با آن دوراه بیشتر نداریم. یا باید فشار تحریم را بپذیریم و یا بوسیله اقتصاد مقاومتی باعث کاهش فشار تحریم ها و رشد اقتصادی شویم.

امیرحسین جعفری افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی مهمترین رکن آن، افزایش تولید داخلی است و برای افزایش تولید داخلی بایستی در خصوص مصرف این تولیدات فرهنگ سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ما با توجه به فرمان مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، فرهنگ سازی مصرف تولیدات داخلی می باشد.

در ادامه جلسه مرتضی قاسمی مسئول معاونت بسیج سازندگی ناحیه ضمن تشریح ماموریت های این معاونت و مباحث تخصصی در حوزه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی خواستار همت حد اکثری فرماندهان و دیگر مسئولین روستا ها جهت تحقق شعار سال 95 (اقتصاد مقاوتی ، اقدام و عمل)شد.

ارسال نظرات