خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اهمیت کادرسازی گفت: یک نظام الهی باید در کادرسازی اهتمام فوق العاده‌ای داشته باشد تا کادرسازی کارآمد ایجاد شود.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۳۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در آیین تودیع و معارفه فرماندهی تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان ضمن قدردانی و سپاس از زحمات امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی اظهار داشت: خدمات ایشان در این تیپ در تمام زمینه‌ها اعم از خدمات مادی، معنوی، تربیتی و اخلاقی و ولایت‌مداری بسیار مشهود است.

وی با بیان اینکه ایشان از نظر مسائل عمرانی پادگان بسیار موفق عمل کرد، تصریح کرد: عمده فعالیت وی تربیت زیر مجموعه‌ای موفق بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ابراز داشت: یک مدیر لایق و شایسته کسی نیست که خود خوب کار کند و از زیرمجموعه خوب کار بکشد، بلکه در نظام الهی مدیری خوب و شایسته، کسی است کههم به وظایف خود به نحو احسن عمل کند و هم از زیر مجموعه خوب استفاده کند و زیر مجموعه صالح داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کادرسازی عنوان کرد: یک نظام الهی باید در کادرسازی اهتمام فوق العاده‌ای داشته باشد تا کادرسازی کارآمد ایجاد شود.

محمدی اضافه کرد: وقتی کادرسازی انجام شود، اگر علمداری به هر دلیلی نبود، علمدار دیگر علم را به دست می‌گیرد و بهتر از علمدار قبلی وظیفه‌اش را انجام می دهد و علم را به دست صاحب اصلی آن می‌رساند.

وی با بیان اینکه رهبری جمهوری اسلامی ایران در صف رهبران جهاناسلام و تشیع در بالاترین شاخص قرار گرفته است، افزود: آنهایی که ادعای کدخدایی می کنند امروز شاهد نارضایتی مردم از خود هستند و انتخاب ترامپ به عنوان ریس جمهور امریکا به دلیل نارضایتی مردم از اوبا و کشور امریکا بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه در این عالم همه آمده‌اند تا آثار ارزشمند از خود به جای بگذارند، یادآور شد: آثار ارزشمند و خدماتی که امیر بیدادی از خود دراین تیپ به جای گذاشت هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات