مسوول بسیج کارگری کرمان در گفتگو با «بسیج» خبر داد:

تحقق شعار هر خانه یک کارخانه با همت بسیج

حسین باقری گفت: اقتصاد مقاومتی تعابیر مختلفی دارد که نمونه ای از آن حمایت از تولیدات خرد و کوچک در قالب کارگاه های کوچک و تولید خانگی است که باید به دنبال تحقق شعار هر خانه یک کارخانه و هر روستا یک محصول باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۸۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱
حسین باقری مسوول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تعابیر مختلفی دارد که نمونه ای از آن حمایت از تولیدات خرد و کوچک در قالب کارگاه های کوچک و تولید خانگی است که باید به دنبال تحقق شعار هر خانه یک کارخانه و هر روستا یک محصول باشیم.

وی با بیان اینکه استراتژی بسیج کارگری ساماندهی واحدهای تولیدی و صنعتی است افزود: باید توجه به تولیدات داخلی داشته باشیم بسیاری از واحدهای تولیدی دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی هستند که باید شناسایی و مورد حمایت مسوولان قرارگیرند.

باقری در ادامه بیان داشت: بازاریابی و بازار رسانی محصولات تولیدی از مولفه های ضروری برای حمایت از تولید داخلی است که دولت باید با بسترسازی مناسب، ورود نیروهای مردمی به عرصه اقتصاد را فراهم آورد . دولت باید باور داشته باشد که مردم با سرمایه حداقلی، نقش های کلیدی بسیاری را رقم زده اند که از جمله می‌توان به واحدهای تولیدی پرورش قارچ، صنایع خانگی و صنایع تبدیلی اشاره داشت.

وی در خاتمه افزود: مردم در عرصه اقتصادی توانسته اند نقش ارزنده ای در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند لذا این گفتمان اقتصاد مقاومتی برای دولتمردان باید زمینه ساز حمایت از تولید داخلی باشد تا هر فردی بتواند به نوعی تولید کننده خوبی برای کشورش محسوب شود.
ارسال نظرات