کارشناس مسائل مذهبی به فواید حجاب وعفاف از دیدگاه اسلام اشاره کرد وگفت: رعایت حجاب وعفاف مایه رشد وتعالی بانوان است.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۸۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،حجت الاسلام محمود رستمی در جمع دانش آموزان دختر دبیرستان 12 بهمن روستای نردین بخش کالپوش لازمه حضور اجتماعی زنان را حفظ حدود و پوشش و دوری از اختلاط و خودنمایی و تبرج دانست و گفت: هر حضوری دارای شرایط و قوانین است مانند سربازی که به محض حضور در پادگان باید ملتزم به قوانین باشد یک زن هم باید با حجاب خود در جامعه حضور داشته و از استعدادها و قابلیت های خود استفاده کند.

رستمی با بیان اینکه حجاب میتواند اقسام و انواع متفاوتی داشته باشد، یاد آور شد: یک نوع آن حجاب ذهنی، فکری و روحی است که اعتقاد به معارف اسلامی، مانند توحید و نبوت، از مصادیق حجاب ذهنی، فکری و روحی صحیح است که میتواند از لغزشها و گناههای روحی و فکری، مثل کفر و شرک جلوگیری کند.

کارشناس مسائل مذهبی رعایت عفاف و حجاب را مایه رشد و تعالی بانوان عنوان کرد و گفت: حجاب محدویت نیست بلکه مصونیت است و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی همچنین خواستار رعایت عفاف و حیا در صحبت کردن و معاشرت با دیگران شد و گفت: تیرهای شیطان با یک لبخند در کلمه و یا حرکت کوچک ناخودآگاه زندگی پاک جوانان را نابود می‌کند.

رعایت حجاب وعفاف مایه رشد وتعالی بانوان است

رعایت حجاب وعفاف مایه رشد وتعالی بانوان است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها