فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ با تاکید بر افزایش علم و تخصص بسیجیان و کارشناسان و متخصصان امداد و نجات گفت: در شرایط بحرانی باید بتوانیم با سازماندهی منظم در کمترین زمان ممکن خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۵۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ، سردار محسن کاظمینی عصر پنجشنبه در چهارمین همایش علمی تخصصی امداد و نجات با محوریت مدیریت بحران انرژی، در سالن همایش های شرکت ملی نفت ایران افزود: برگزاری رزمایش و مانورهای با محوریت امداد و نجات به هنگام مواقع بحرانی و حوادث ضروری است.
وی تاکید کرد: به هنگام بروز بحران حفظ آمادگی ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری امداد و نجات باید مورد توجه قرار گیرد.
سردار کاظمینی گفت: به هنگام وقوع حوادث باید خونسردی خود را حفظ کرده و حضور در صحنه برای مسولان و فرماندهان امداد و نجات برای رسیدگی به این حوادث بسیار ضروری است.
کاظمینی تصریح کرد: به هنگام ایجاد حوادث غیر مترقبه باید نیروها را از قبل سازماندهی کرده و آنها را با نظم وارد عمل کنیم.
وی یاد آورشد: دنیای امروز با فضای مجازی ارتباط نزدیک دارد و به هنگام بروز هرحادثه ای اگر به موقع، دقیق و با دقت بالا آن حوادث اطلاع رسانی نشود با انتشار آن در فضای مجازی خسارت زیادی را بر جا می گذارد.
سردار کاظمینی تاکید کرد: به همت سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه های سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ با همکاری وزارت نفت چهارمین همایش علمی و تخصصی امداد و نجات با محوریت مدیریت بحران و انرژی با حضور 600 نفر از متخصان، کارشناسان و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج تهران بزرگ در باشگاه شماره 2 وزارت نفت برگزار شد.
منبع؛ ایرنا
ارسال نظرات