نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

لزوم برخورد سه قوه در برخورد با فیش نجومی ها

فیاضی گفت: دولت بایستی در رفتار خود تجدید نظر کند و قوه قضائیه نیز باید به وظیفه قانونی خود عمل کند و امیدواریم گزارشی از روند پیگیری در خصوص برخورد با فیش نجومی‎ها به مردم ارائه دهد.
کد خبر: ۸۷۷۷۰۹۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با ابراز تاسف از عملکرد سه قوه درخصوص ماجرای فیش نجومی‎ها گفت: علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی سریع به این مسئله برخی مسئولین سعی می‎کنند این موضوع را به فراموشی بسپارند و یا آنقدر این مسئله را سبک جلوه می‎دهند و برخی دیگر نیز بعد ایجاد یک سروصدا این مسئله را رها کردند.

فیاضی در ادامه این مطلب تاکید کرد: این مسئله یک آسیب جدی در کشور ماست که مدیران و مسئولان دستگاه‎ها و قوای مختلف در این زمینه رسالت اصلی خود را به جا نمی‎آورند.

نماینده سابق مجلس با ابراز تاسف از رای ندادن مجلس به طرح شفاف‎سازی حقوق‎های دولتی گفت: این مسئله به خاطر این است که نمایندگان مجلس قدری محافظه‎کاری می‎کنند یا اینکه حساسیت لازم را هنوز درک نکرده‎اند و وظیفه و انتظار بیشتری از نمایندگان مجلس وجود دارد که این موضوع را به صورت جدی‎تری برخورد کنند.

فیاضی بیان داشت: دولت یازدهم نقش اول را در این زمینه دارد چون این اتفاق در دولت او رخ داده، دولت علی رغم اینکه زمان رخ دادن این ماجرا اول موضع گرفته بود که ما درحال پیگیری هستیم اما تا کنون هیچ خروجی نداشته است.

وی در خاتمه با اشاره به گلایه مردم از سه قوه به علت عدم برخورد جدی با موضوع فیش‎های نجومی خاطرنشان کرد: دولت بایستی در رفتار خود تجدید نظر کند و قوه قضائیه نیز باید به وظیفه قانونی خود عمل کند و امیدواریم گزارشی از روند پیگیری در این خصوص برخورد با فیش نجومی‎ها  به مردم ارائه دهد.
ارسال نظرات