خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس قم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور پیشتاز است و تلاش می‌کنیم این موضوع در مقیاس فردی و اجتماعی گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۷۷۰۷۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کاظم مجتبایی در جلسه اخوت این فرماندهی اظهار داشت: اخوت و صمیمیت مطلوب و قابل دفاعی در لایه‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان شکل گرفته است و همه باید با شناخت پایه‌ها و محورهای اخوت و دستوراتی که دین ما برای صمیمیت و برادری مطرح کرده است تلاش کنیم.

وی افزود: اخوت و برادری موجب جلب رحمت پروردگار و اعتماد بیشتر مردم به این مجموعه خواهد شد.

سردار مجتبایی با اشاره به دلایل قیام امام حسین(ع) گفت: ظلم ستیزی، استکبارستیزی، عدالت خواهی و امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین دلایل قیام ایشان بود.

وی مال و ثروت اندوزی، هواپرستی و تبعیت از امیال درونی را از عوامل مهم پذیرفتن استکبار و جهل و غفلت انسان‌ها را از عوامل پذیرش استکبار دانست و پیمان شکنی و متهم کردن دیگران را از نشانه‌های مستکبران عنوان کرد.

وی، استکبار فرهنگی و علمی، استکبار سیاسی و دیپلماتیک و استکبار اقتصادی را از شاخص‌های اصلی استکبار معاصر ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر، واجباتی هستند که همه مسلمانان همواره باید از این دو معنا به صورت عملی پاسداری و دفاع کنند و در زندگی فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی خود پیاده کرده و رعایت کنند.

وی اظهار کرد: ما به عنوان پلیس یک رسالتی داریم که باید آن را بشناسیم و تکلیف خود را در مقابل آن بدانیم، یکی از سازمان‌هایی که می‌تواند به‌خوبی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش دهد، نیروی انتظامی است.

مجتبایی در پایان سخنان خود اعلام کرد: پلیس قم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور پیشتاز است و تلاش‌های بسیار خوبی انجام شده و زحمات زیادی کشیده شده است.
ارسال نظرات