خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم گفت: تقویت صنایع کوچک مسیری زود بازده است که با حداقل هزینه می توان به تولید واشتغال پایدار دست پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۷۷۰۵۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

سیدحسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی مهمترین مشکل شهرستان میامی را اشتغال دانست وگفت: باید جایگاه واختیارات لازم از سوی استان به ادارات شهرستان میامی داده شودو دستگاه های اداری را در میامی فعال کنیم.

وی افزود: دستگاه هایی که در حوزه اقتصاد کارو اشتغال مسئولند باید جدی در میدان بوده وبرای شهرستان برنامه داشته باشند.

عضو خانه ملت بابیان اینکه باید پتانسیل عظیم جوانان شهرستان به کار گرفته شود، تاکید کرد: در حال حاضر راهکار بزرگ برای ایجاد اشتغال تقویت صنایع کوچک، صنایع دستی و روستایی در منطقه است.

حسینی با اشاره به اینکه دولت اعتبارات خوبی برای این تقویت صنایع روستایی اختصاص داده است، گفت: از مردم و از مسئولان می خواهیم در این مسیر گام بردارند زیرا این مسیری زود بازده بوده که با حداقل هزینه می توان به تولید واشتغال پایدار دست پیدا کرد.

تقویت صنایع کوچک وروستایی بزرگترین راهکار ایجاد اشتغال در میامی/شهرک صنعتی میامی خوابیده است

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم قالب جمعیت میامی را روستایی دانست و افزود: اگر ما بخواهیم دراین شهرستان نگاه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم کار اساسی، در رواج صنایع کوچک وروستایی است .

وی با بیان اینکه با ایجاد شرکت های بزرگ صنعتی جز اینکه مهاجرت را از روستا به شهر را داشته باشیم کار دیگه ای انجام نخواهیم داد، تصریح کرد: اگر صنعت و اشتغال را در روستاها ایجاد کنیم هم باعث ثبات پایدار در ماندگاری مردم در روستاها خواهیم داشت هم با حداقل های هزینه می توانیم بهره وری داشته باشیم.

حسینی به مشکلات شهرک صنعتی میامی اشاره کرد وگفت: خیلی از صنایع در شهرک صنعتی میامی خوابیده است که توسط استان وشهرستان اقداماتی برای راه اندازی بعضی از این واحد ها چون نخ ریسی در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها