معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر :

اعزام 24 پزشک متخصص برای خدمت به زائران

بوشهرـ معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در کنار پذیرایی به زائران، تیم جامعه پزشکی با 24 متخصص پزشکی را به عراق اعزام کردیم تا در مسیرهای مختلف به زائران استان خدمات پزشکی لازم بدهند.
کد خبر: ۸۷۷۷۰۴۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹



 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  سهراب انبارکی در گفتگو با خبرنگار بسیج استان بوشهر با اشاره به اقدامات سپاه امام صادق(ع) در زمینه اعزام زائران اربعین و ارائه خدمات به ایشان در ایران و عراق اظهار داشت: بر اساس هماهنگی و آمادگی سپاه امام صادق، تمام امور مربوط به اعزام، اسکان و پذیرایی از زائران طبق برنامه در حال انجام است.

وی بیان کرد: بخشی از زائران در اردوگاه فاطمه زهرا استان بوشهر واقع در خوزستان خدمات دریافت می‌کنند و بخشی هم با هماهنگی صورت گرفت در موکب‌های مستقر در عراق.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده در سه نوبت صبح، ظهر و شب با سه وعده غذایی از 5 هزار زائر در هر نوبت پذیرایی می‌کنیم.

انبارکی تصریح کرد: در کنار پذیرایی به زائران، تیم جامعه پزشکی با 24 متخصص پزشکی را به عراق اعزام کردیم تا در مسیرهای مختلف به زائران استان خدمات پزشکی لازم بدهند.

وی بیان کرد: در کنار خدماتی که در موکب‌های مستقر در عراق می‌دهیم، هر شب 2500 زائر در اردوگاه فاطمه زهرا استان بوشهر که در استان خوزستان قرار دارد، اسکان می‌یابند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) اضافه کرد : با وجود این اقدامات صورت گرفته، سپاه همچنان آماده خدمت به زائران اربعین حسینی است و برنامه‌ها هم طبق برنامه در حال انجام است.

انبارکی بیان داشت: سپاه امام صادق(ع) از زمان اعزام، در مسیر اعزام، در کربلا و نجف و در مسیر برگشت هم آماده خدمت به زائران است و براساس آمادگی اعلام شده به زائران ارائه خدمت خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار