مدیرکل صداو سیمای استان مرکزی گفت: دو مستند سیمای آفتاب تحت عنوان «چوب بستنی» و «یک مشت، به خاطر علف» جزو آثار فاخر در حوزه اقتصادمقاومتی شناخته شدند که بناست در تهران به زودی رونمایی شوند.
کد خبر: ۸۷۷۷۰۱۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمید قربانی‌جم صبح امروز در جلسه ستاد راهبردی اقتصادمقاومتی استان مرکزی با اشاره به ساخت چند مستند در حوزه اقتصادمقاومتی توسط سیمای استان گفت: در استان مرکزی نیز به مانند سایر استان‌ها رسانه ملی در بحث اطلاع رسانی در حوزه اقتصادمقاومتی از آغاز سال ورود کرده است.

وی افزود: تولیدات فاخر ملی نیز در دستور کار قرار گرفت که بر اساس آن از استان‌ها خواسته شد که هرکدام دو مستند تهیه کنند که با شاخص‌های ملی نیز هماهنگ باشد، دو مستند سیمای آفتاب تحت عنوان «چوب بستنی» و «یک مشت، به خاطر علف» به ترتیب با امتیاز 94 و 87 را کسب کردند و جزو آثار فاخری قرار گرفتند که بناست در تهران به زودی از این دو مستند رونمایی شود.

مدیرکل صداو سیمای استان مرکزی تصریح کرد: «مستند دشت آدمخوار» نیز با موضوع اقتصادمقاومتی در سیمای استانی در دست تولید است.

سیمای کارگری به دنبال مطالبات کارگران

قربانی‌جم نیز با اشاره به پیگیری مطالبات جامعه کارگری استان از مسئولین گفت: سیمای کارگر از هفته گذشته از شبکه استانی در حال پخش است که باتوجه به پخش اولین قسمت از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

وی افزود: این مستند روزهای چهارشنبه ساعت 22 از شبکه آفتاب پخش می‌شود.

مدیرکل صداو سیمای استان مرکزی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در زمینه اطلاع رسانی گفت: متاسفانه از سوی صنایع بزرگ استان و مسئولین استقبال چندانی در زمینه معرفی صنعت صورت نمی‌گیرد، باید اطلاع رسانی شود و در این زمینه می‌توانند از ظرفیت رسانه استانی بهره بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات