خبرهای داغ:
فرهادی در کارگاه سبک زندگی اسلامی پایگاه بسیج جامعه زنان نرجس شاهرود گفت: امروز تمام ابزار رسانه ای و نرم دشمن در تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی ما است و تمام سریال ها و فیلم ها و برنامه ها در این راستا حرکت می کند.
کد خبر: ۸۷۷۶۹۸۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پریسا فرهادی در کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی که به همت پایگاه نرجس بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) سپاه شاهرود با حضور بیش از 100 نفر از خواهران بسیجی در محل پایگاه بسیج برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت فرهنگ در هر جامعه ای اظهار کرد: هر جامعه ای با فرهنگ و آداب و رسوم خود زنده و پویا و فعال است و شناسنامه هر جامعه فرهنگ آن جامعه است.

وی افزود: جامعه را فرهنگ رشد و تعالی می دهد و باید از فرهنگ بومی و ملی در هر جامعه مراقبت کرد چرا که تغییر در فرهنگ سبب می شود تا جامعه دچار تغییر و دگرگونی شود و اگر می خواهی جامعه ای را مطیع خود کنی باید فرهنگ آن را به سمت خود تغییر دهی.

فرهادی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و تاکیدات رهبر انقلاب در این مورد بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب جنگ فرهنگی در دستور کار استکبار قرار گرفت چرا که تا قبل از آن فرهنگ غرب در جامعه ایران در حال رواج بود و با انقلاب این فرهنگ متوقف و فرهنگ نهادینه ایرانی و اسلامی ترویج شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی در مدت 37 سال انقلاب به دنبال تغییر فرهنگ ملت ما هستند و می خواهند فرهنگ ما را دوباره به سمت فرهنگ عقب مانده غربی سوق دهند.

فرهادی تصریح کرد: تمام ایجاد شبکه های ماهواره ای و اینترنت و شبکه ای اجتماعی برای تغییر فرهنگ ملت ماست و تمام سرمایه گذاری دشمنان بعد از دفاع مقدس برای تغییر فرهنگ است.

وی راه تغییر فرهنگ را تغییر در سبک زندگی بیان کرد و افزود: امروز تمام ابزار رسانه ای و نرم دشمن در تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی ما است و تمام سریال ها و فیلم ها و برنامه ها در این راستا حرکت می کند.

استاد حوزه و دانشگاه های شاهرود با بیان اینکه رهبری انقلاب بارها و بارها در خصوص تغییر سبک زندگی هشدار داده و نقشه راه ترسیم نموده اند گفت: استکبار جهانی تلاش دارد تا سبک زندگی و ذائقه فرهنگی و اجتماعی مردم ما را تغییر دهد و این را از طرق مختلف دنبال می کند.

وی عنوان کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی ما برگرفته از اسلام ناب و ارزش های الهی است و ملت بزرگ ایران از ابتدای پیداش دارای تمدن بزرگ و فرهنگ مبتنی بر آموزه های انسانی داشته است.

فرهادی با اشاره به تهاجم گسترده دشمنان برای تسلیم ملت ایران در برابر فرهنگ خود گفت: ملت مقاوم ایران در طول دوران متمادی در برابر هجمه دشمنان در تغییر فرهنگ ایستادگی کرده اند و حتی در کشف حجاب نیز ملت ما ایستادند و نظام جور را تسلیم کردند و امروز نیز این تلاش ها بسیار گسترده تر ادامه دارد.

وی تاکید کرد: امروز همه اعضا جامعه ما در بمباران فرهنگی و تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی قرار دارند و ما در جامعه شاهد این تهاجم گسترده هستیم و باید مراقب باشیم که در این تهاجمات اسیر نشویم.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود افزود: مادران جامعه ما نقش مهمی در این جنگ نابرابر دارند و باید خود را مسلح به علم روز و معرفت و بصیرت نمایند تا بتوانند در برابر این تهدیدات خانواده خود را محافظت نمایند.

وی ادامه داد: شما مادران ستون خیمه خانواده و جامعه و هدف اصلی استکبار جهانی هستید چرا که اگر شما مورد هدف قرار گیرد جامعه به راحتی تسلیم می شود پس باید مراقب باشید و از ارزش های خانواده و جامعه دفاع کنید و فرزندان و همسران خود را در این راه یاری نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها