قاری قرآن با بیان اینکه پیاده روی اربعین نوعی ایجاد آمادگی برای ظهور حضرت صاحب الزمان است گفت: با تزکیه نفس و درک پیام عاشورا می توان تا حد زیادی به ظهور حضرت مهدی (عج) کمک کرد.
کد خبر: ۸۷۷۶۹۵۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

سید مهدی تاج زاده قاری بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی و تاثیرات معنوی و اخلاقی آن بر زائران بیان داشت: پیاده روی اربعین حسینی خیلی در رشد معنویات و اخلاق افراد می تواند تاثیر گذار باشد.

این قاری قرآن کریم افزود: دوستانی که مسئولیت دارند باید در این زمینه همفکری کنند و کارهای فرهنگی بسیار زیادی انجام دهند تا زائران در مسیر راهپیمایی بهترین استفاده ها را ببرند.

تاج زاده با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی و شناساندن قیام امام حسین(ع) به جهان در ایام اربعین تصریح کرد: زائرانی که در این ایام پر فیض و شور در حال حرکت به سمت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند با قدم های خود می توانند فلسفه قیام سید الشهدا را بهتر بشناسند و حتی به کسانی که اطلاع کمتری در این خصوص دارند آگاهی دهند.

قاری بین المللی قرآن کریم در خاتمه با بیان اینکه پیاده روی عظیم اربعین حسینی به نوعی ایجاد آمادگی برای ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) است گفت: با تزکیه نفس و درک پیام عاشورا و منویات و اخلاقیات سیّدالشهدا (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان می توان تا حد زیادی به ظهور حضرت مهدی (عج) کمک کرد.


ارسال نظرات