سردار بهشتی در گفتگو با «بسیج»:
رئیس بسیج مساجد و محلات گفت: به ویژه در این عصر و زمانی که تهدیدات فرهنگی و مسائل اجتماعی از مسائل اساسی جامعه است بسیج پیشتاز در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است که نقش آفرینی می کند.
کد خبر: ۸۷۷۶۹۱۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

سردار بهشتی رئیس بسیچ مساجد و محلات در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه اظهار داشت: بسیج با توجه به گستره ای که در کشور دارد و جوشیده از بطن جامعه و مردم معتقد و ثابت قدم کشورهست در همه عرصه ها پیشتاز است.

وی افزود: به ویژه در این عصر و زمانی که تهدیدات فرهنگی و مسائل اجتماعی از مسائل اساسی جامعه است بسیج پیشتاز در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است که نقش آفرینی می کند.

سردار بهشتی تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی بسیج در تمام پایگاه های ما کار فرهنگی است و اولویت اول ما در حوزه های مسائل فرهنگی، مربوط به بحث های ایمانی و اعتقادی آحاد مردم به ویژه بسیجیان است.

رئیس بسیج مساجد و محلات تصریح کرد: با برنامه هایی که در سال برای پایگاه مقاومت داریم از بیشترین سهم برنامه های بسیج می توان بحث تربیتی، آموزشی، فرهنگی را نام برد. رسیدگی و کمک در حوزه کاهش بی سوادی، مبارزه با مفاسد اجتماعی، محرومیت زدایی، سبک زندگی اسلامی و بسیاری از فعالیت های دیگر گوشه ای از تلاش های بسیج در پایگاه های مقاومت است.

ارسال نظرات