سرمربی برتر شجره طیبه صالحین خوزستانی :

بسیجی باید از شم دشمن شناسی برخوردار باشد

جلسه سرمربیان شجره طیبه صالحین با فرماندهان حوزه های ناحیه امام حسین (ع) اهواز برگزار و درآن تاکید شد: بسیجی باید از شم دشمن شناسی برخوردار باشد وبا شبهه زدایی و بصیرت افزایی راه را بر نیرنگ دشمن ببندد.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۵۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جلسه سرمربیان شجره طیبه صالحین با فرماندهان حوزه ها با حضور فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز درسالن جلسات فرماندهی برگزارشد.

در این دیدار معنوی و صمیمی سرهنگ " حبیبی" فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: با توجه به اهمیت طرح شجره طیبه صالحین و با تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این امر درسیاسیت های نظام ازاولویت خاصی برخوردارشده است ، بسیج و مربیان باید خود را با این طرح تطبیق دهند و با اهتمام لازم و مضاعف ، انرژی خود را درراستای پیشبرد آن بکار گیرند زیرا شجره طیبه طرحی روشنگرانه ،بصیرانه و دانش افزا م است.

 وی افزود : مربی باید همیشه یک قدم ازمتربی جلو ترودانشش به روز باشد تا بتواند مطالبه مخاطب را به خوبی درک کرده و درصورت نیازبه شبهات موجود پاسخ بدهد، چرا که فقراطلاعاتی و دانش روزمربی و سرگروه نمی تواند برافکارتاثیر گذار باشد وباید درمقایسه موازنه سطح دانش و بصیرت، همیشه سنگینی به سمت مربی باشد در این صورت انتقال افکارو آموزه های اسلامی به جوان و نوجوان محقق می شود .

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین" پنبه دانه" مسئول تربیت آموزش ناحیه وجود مربیان با بصیرت که به دانش روز و سطح آگاهی لازم تجهیز شده باشند را در راه تحقق هدف شجره طیبه صالحین مثمر ثمردانست وگفت : مربیان باید با اراده ای مصمم و روحیه مضاعف درجهت ارشاد وهدایت جوانان و نوجوانان بکوشند و آنان را با آموزه های اسلامی، قرآن و تفکر ناب بسیج آشنا کنند.

  سرمربی شجره طیبه صالحین حجت الاسلام و المسلمین " قربانی" درادامه اظهارداشت : بسیجی باید دربرخورد با امورجاری با بصیرت برخورد کند و با رصد آگاهانه اتفاقات وحوادث از گرفتاری درغفلت و بی خبری خود را برهاند ،بسیج باید درصحنه تهاجم فرهنگی قوی ظاهر شود وآسیب های فضای مجازی وشبکه های ماهواره ای را که به عنوان شبکه های هدفمند درگرفتار کردن اذهان و افکار جوانان و نوجوانان طراحی شده، به هنگام شناسایی و با برخورد بصیرانه و آگاهانه درمقابل آنها واکنش مثبت نشان دهد .

وی دیگرخصوصیات بسیج را تکیه به اراده وعزم ملی عنوان کرد و گفت: بسیجیان باید درعرصه اختراعات و نوآوری ها و تبیین شرایط روزحرف اول را بزنند ، بسیجی باید ازشم دشمن شناسی برخوردار باشد وهرکجا دشمن می خواهد با شبهه آفرینی زمینه را برای آسیب رساندن به جوانان و نوجوانان بوجود آورد با شبهه زدایی و بصیرت افزایی راه را بر نیرنگ دشمن ببندد

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: با توجه به رسالت سرگروه ها و سرمربیان شجره طیبه صالحین درپایگاه های مقاومت بسیج ، این عزیزان به عنوان مدافعان و پیشروان جبهه فرهنگی مسئولیت خطیری برعهده دارند.

سرهنگ " حبیبی" خاطر نشان کرد : شجره طیبه صالحین با اهداف بزرگی ازجمله هدایت نسل جوان و نوجوان ، زمینه سازی برای تربیت نیروی صالح وبصیرت افزایی درمقابل نقشه های دشمنان و بدخواهان اجرا شده و ما دراین عرصه باید همواره فعال باشیم چراکه اگراز قشر جوان و نوجوان خود غافل شویم ازاین کوتاهی دشمن استفاده می کند .

لازم به ذکراست: درپایان مراسم فرمانده هان حوزه و سرمربیان شجره طیبه صالحین با اهدهء لوح سپاس و هدیه مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات