رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک گفت: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 10 نفر از نیروی فوریت پزشکی به منطقه اعزام شدند که در روزهای آتی نیز پزشک عمومی، متخصص جراحی عمومی، متخصص زنان و متخصص جراحی مغز و اعصاب به این مناطق اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۲۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسن طاهراحمدی در مراسم بدرقه اعزام اولین کادر تخصصی اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناطق مرزی غرب و جنوب کشور گفت: نیروهای تخصصی در قالب یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و اکیپ فوریت‌های پزشکی عمومی، متخصص جراحی‌ عمومی، متخصص مغز و اعصاب و سایر متخصصین به سمت مرزهای جنوبی و غربی کشور اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به ازدیاد زائران حسینی در مناطق مرزی جنوب و غرب کشور دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک در راستای خدمات‌رسانی به زائران حسینی کادر پزشکی، درمانی و مراقبتی خود را به این مناطق اعرام می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک تصریح کرد: اولین تیم تخصصی اعزامی از استان در مرز چزابه مستقر خواهند شد و در صورت نیاز تیم اعزامی دیگری در مرزهای جنوبی مستقر خواهند شد.

طاهراحمدی با اشاره به اعزام این تیم تخصصی گفت: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 10 نفر از نیروی فوریت پزشکی به منطقه اعزام شدند که در روزهای آتی نیز پزشک عمومی، متخصص جراحی عمومی، متخصص زنان و متخصص جراحی مغز و اعصاب به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام نیروها از ظهر روز شنبه 22 آبان‌ماه آغاز و تا دو هفته در مرز مستقر و به زائران خدمات مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات