رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی از تدارک اورژانس این استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای جنوبی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۲۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزین خشنودی در مراسم بدرقه اولین کادر پزشکی و درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی اراک در روز شنبه 22 آبان‌ماه به مناطق مرزی گفت: به مانند سال‌های گذشته ماموریت خدمات رسانی به زائران حسینی به استان سپرده شده است.

وی افزود: امسال این ماموریت در مرزهای جنوب کشور در منطقه چزابه به دانشگاه علوم‌پزشکی اراک و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی محول شده است که بنا بود روز دوشنبه به این ماموریت اعزام شوند ولی باتوجه به استقبال درخور توجه زائرین از شب گذشته اعزام نیروها به این ماموریت از سوی وزارتخانه ابلاغ شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: این پوشش در قالب 3 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مناطق مرزی است که از امروز به منطقه اهواز و مرز چزابه اعزام می شوند و تا پایان بازگشت مرزها به حالت عادی این ماموریت ادامه خواهد داشت.

خشنودی با تاکید اینکه نیروهای اعزامی داوطلبانه به این ماموریت اعزام می‌شوند، گفت: در صورت لزوم و احساس نیاز علی‌رغم کمبود نیرو اقدام به اعزام تعداد بیشتری نیرو می‌کنیم، نیروهای اعزامی این مجموعه به صورت داوطلبانه و به منظور خدمات دهی به صورت 24 ساعته در منطقه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات