خبرهای داغ:
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان خواستار شد
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا خواستار شفاف‌سازی سریع و به موقع در خصوص پرونده غار علیصدر شد و گفت: چنین موضوعاتی باعث بر بدبینی‌ها بر نظام می شود.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۹۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

امین امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ماجرای غارعلیصدر اظهار داشت: با توجه به اظهاراتی که در هفته گذشته دادستان در خصوص غار علیصدر داشتند و شایعات متعددی درباره آن، تشکل‌های دانشجویی خواستار توضیحات مسئولان در این خصوص هستند.

وی افزود: با توجه به اظهارات دادستان کل کشور و موضع‌گیری‌های مسئولان استان در این زمینه، از نقش آفرینی بسیاری افراد دیگر نیز صحبت شده است.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: این موضوع تا جایی رسیده که گفته اند امام جمعه همدان نیز در جریان بوده که این امر را در نماز جمعه تکذیب کرد.

وی بابیان اینکه دادستان قبل حکم اقدام به علنی کردن پرونده کردند، گفت: متاسفانه مطرح شدن این موضوع پس از موضوعاتی از قبیل اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان، فیش‌های حقوق‌های نجومی و اسناد املاک شهرداری تهران سبب بیشتر شدن بدبینی‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه درآمد حاصله از غار باید در خزانه قرار گیرد، خواستار شفاف‌سازی سریع و به موقع در خصوص پرونده غار علیصدر شد و تصریح کرد: باید چنین قضایایی سریع روشن شود و به درازا کشیدن این پرونده ها آسیب‌هایی را در پی خواهد داشت.

امینی تصریح کرد: به منظور شفاف‌سازی نامه‌ای به دیوان محاسبات استان، معاون عمرانی استاندار و سازمان بازرسی غرب کشور برای حضور در جمع نمایندگان تشکل‌های دانشجویی ارسال شده که قرار بر این است دوشنبه ساعت 12:30 در محل سالن شهید ایزدی دانشگاه بوعلی جلسه پرسش و پاسخی برگزار شود.

وی با اشاره به کم کاری مسئولان داخلی استان بیان کرد: انتظار می رود سازمان بازرسی، نظارت کاملی بر این موضوع را انجام می‌دادند ولی متاسفانه سکوت منجر به بزرگی پرونده شده است.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اقدامات نمایندگان مجلس با این موضوعات گفت: انتظاراتی که از این مسئولان می رود این است که به‌طور قاطعانه با این پرونده ها برخورد کنند و به یک مصاحبه خبری و یا گفتگو اکتفا نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات