خبرهای داغ:
طی مراسمی 53 نفر از منتخبان جشنواره علامه حلی استان قم با حضور حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال و آیت‌الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۷۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره علامه حلی استان قم عصر امروز در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین حجامی، دبیر سومین جشنواره علامه حلی استان قم با بیان اینکه امسال 898 نفر پژوهشگر در این جشنواره شرکت کردند، گفت: از این تعداد هزار و 119 اثر به بخش برادران و 351 اثر به بخش خواهران تعلق داشت.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 53 نفر برگزیده و شایسته تقدیر و قابل تحسین شدند که از آنها تقدیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش گفت: کیفیت آثار ارسال شده سال به سال افزایش داشته و این امر رضایتبخش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: قلم‌فرسایی در قالب رشته‌های مختلف علمی بسیار ارزشمند است و طلاب باید از پایه‌های پایین قلم به دست بگیرند تا علوم را کاربردی استفاده کنند.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تألیف آثار باید قدم نخست باشد و نباید به این امر اکتفا کرد، گفت: در گزارش جشنواره ارائه شده که سطح علمی آثار عرضه شده نسبت به سال گذشته بالاتر است که این امر امیدبخش است که هر سال سطح جشنواره رو به تکمیل و اعتلا است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار و تأکید است که پژوهشگران آثار خود را در این سطح متوقف نکنند، بلکه روز به روز ازدیاد در این بخش وجود داشته باشد که این امر مزایا و ارزش فراوانی به همراه دارد.

در پایان این مراسم از 53 نفر از دارندگان آثار منتخب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه قم، آیت‌الله مقتدایی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین عماد معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه تقدیر شدند.

در بخش مقالات سطح از سیدمحمد خادم، سیدمحمدحسین نیرومند حسینی، سید محمدحسین طباطبایی، محمد جعفر نوروزی، علیرضا شاه علی و محمد جواد مقدسی تقدیر شد.

محمد جواد صادقی، علی علیزاده، محمد مصطفی گرد فیروزجایی، عماد قربانی، احسان جعفری محمدعلی افضلی، محمدمهدییی افضلی، محمدمهدی‌ زاد صالح در بخش مقالات سطح2 و از مصطفی مهران پور، مهدی خوجه‌گی، فاطمه جمشیدی و اولیا محمدی در بخش مقالات سطح3 تجلیل به عمل آمد.

در بخش مقاله سطح4 محمد خادمی، سید علیرضا مددی الموسوی، اسماعیل نجاتی، رحیم دهقان، احمد اسماعیلیان، سجاد فروزش، مهدی امینی، علیرضا ملااحمدی، علی اصغر رضایی، سید عبدالهادی حسینی و محمدعلی مسعودی تجلیل شدند.

محمدعالم فصیحی‌زاده در بخش تحقیق پایانی سطح2 تقدیر شد و محمدعلی اسماعیلی، علی محمدزاده خضر بیکی، محمدعلی پودینه، محمدعلی لطفی مهروئیه، محمدجواد حسنی، زینب بهجت‌پور، قاسم عارف، محسن ابراهیمی، عبدالله صفری، سیدمرتضی حسینی کمال آبادی و سهراب مقدمی شهیدانی از جمله تقدیر شوندگان در بخش پایان‌نامه سطح3 بودند.

در بخشی دیگر مراسم از معصومه گل گلی در بخش پایان‌نامه سطح4 و محسن قائمی خرق در بخش کتاب سطح یک و دو تقدیر شد.

در بخش کتاب سطح4 از محمدعلی اسماعیلی، محسن ابراهیمی، محمدهادی توکلی، محمدجواد جوادی حسین‌آبادی و طیبه سترگ تجلیل شد و در بخش ویژه جشنواره هادی معصومی زارع، رسول چگینی، مجید اربابی، معصومه محمدی، میثم دوست محمدی و سید ابوالفضل حسینی‌پور تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات