خبرهای داغ:
در روز نخست فعالیت رسمی موکب جمکران صورت گرفت

پذیرایی و اسکان زائران حسینی در موکب جمکران

مدیر اجرایی موکب مسجد مقدس جمکران پذیرایی روز نخست در این موکب را 2 هزار نفر و اسکان شبانه را یک‌هزار نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به تکمیل موکب تا پایان امروز حجم خدمات و فعالیت‌های موکب مسجد مقدس جمکران افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۳۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود خمیدی با بیان اینکه خدا را شاکریم که امسال با حمایت عاشقان و دلدادگان حضرت مهدی(عج) و برنامه‌ریزی دقیق مسجد مقدس جمکران توفیق برپایی موکب این مسجد مقدس را برای سومین سال پیاپی داشته باشیم، اظهار کرد:  اربعین امام حسین(ع) در فرهنگ شیعی جایگاهی بسیار والا و ارزشمندی دارد؛ چون یک بار دیگر خاطرات و حوادث روز عاشورا در این روز زنده شده و نقطه عطفی در تاریخ اسلام و تشیع شده است.

وی با بیان اینکه موکب مسجد مقدس جمکران در روز نخست فعالیت‌های خود با استقبال زوار حسینی از همه ملیت‌ها مواجه شد، افزود: ان‌شاءالله به طور 24 ساعته میزبان زائران خواهیم بود و در روز نخست فعالیت رسمی موکب نیز با سه وعده پذیرایی اصلی و با میان وعده پذیرای زائران اربعین حسینی بودیم.

مدیر اجرایی موکب جمکران پذیرایی روز نخست بر پایی این موکب را دو هزار نفر و اسکان شبانه هزار نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به تکمیل و تجهیز موکب تا پایان امروز بدون تردید حجم خدمات و فعالیت‌های موکب مسجد مقدس جمکران افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است، موکب مسجد مقدس جمکران با شعار « مع امام منصور » در عمود 1070میزبان زائران حضرت سیدالشهدا(ع) است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار