خبرهای داغ:
یکی از مراجع عظام تقلید ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری همایش صدف کوثر گفت: این کار شما قابل وصف و بیان نیست و نزد خدا و رسولش ارزشمند است چرا که احیاء و امر حضرت، آبرو برای اسلام بوده و پاداش کار شما در روز قیامت قابل فهم است.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۰۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین وحیدخراسانی در دیدار اعضای هیأت علمی و مسؤولان برگزاری همایش ملی حضرت خدیجه کبری (س) با عنوان «صدف کوثر» اظهار کرد: حضرت زهرا (س) پنج ساله بودند که مادرشان حضرت خدیجه (س) از دنیا رفتند و جبرئیل (ع) نازل شد و گفت، یا رسول‌الله (ص) خدا به زهرا سلام می‌رساند و می‌گوید مادرتان نزد ماست در خانه‌ای که شرح آن قابل ذکر نیست و در مقامی است که نه قابل درک و نه وصف است.

وی بیان کرد: این چه ظرفیتی است که تمام ائمه معصومین(ع) از امام حسن‌(ع) تا کسی که جمیع انبیاء و اولیاء در انتظار او هستند منتهی بشوند به این رحم قدوسی حضرت خدیجه کبری(س) که فرزندش سیدة نساء العالمین است.

آیت‌الله وحید خراسانی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری همایش صدف کوثر خاطرنشان کرد: این کار شما قابل وصف و بیان نیست و نزد خدا و رسولش  ارزشمند است چرا که احیاء و امر حضرت، آبرو برای اسلام است و پاداش کار شما در روز قیامت قابل فهم است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه از فضایل و مناقب حضرت خدیجه(س) آن است که مورد اشراق نور وحی و خاتم بوده که خود سعادتی بس عظیم است، گفت: اگر کسانی که در برگزاری این همایش زحمت می‌کشند، در مدینه پیش حضرت رسول(ص) بروند، قطعاً نظر خاصی به شما می‌کنند که به همسرشان خدمت می‌کنید.

وی در پایان با بیان نکات اخلاقی تصریح کرد: از اول قرآن به قدری که در توان دارید بخوانید و به امام زمان(عج) هدیه کنید تا ایشان کمکی کنند تا از طریق قلم و بیان در این همایش حق مطلب ادا شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها