خبرهای داغ:
یکی از مسؤولان عتبه حسینی با تاکید بر اینکه خدمات‌دهی ایرانی‌ها به زوار اربعین ممتاز است، گفت: موکب اهالی قم المقدسه در قلب اهالی کربلا جای دارد و خدمات این موکب به دلیل همجواری با کریمه اهل بیت(ع) خاص و ویژه است.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۹۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، السید ضیاء ابوولا در گفت‌وگو با خبرنگاران به خدمت‌‌سانی موکب اهالی قم اشاره کرد و با تقدیر از تلاش همه موکب‌های ایرانی که در عراق مشغول خدمتگزاری هستند، اظهار کرد: موکب اهالی قم المقدسه یکی از بزرگ‌ترین و با برنامه‌ترین موکب‌های ایرانی بوده که چند سال است که برای خدمت به زوار اربعین به کربلا می‌آیند.

خادم عتبه حسینی با اشاره به اینکه خیل عظیمی از زائرین در حال عزیمت به کربلا هستند، گفت: زیارت اربعین با همه زیارت‌ها متفاوت است چرا که این زیارت بین‌المللی است، هر چند که بخش زیادی از زائرینی که در این همایش عظیم حسینی شرکت می‌کنند از کشور ایران هستند.

ابوولا با بیان اینکه ما خادم حسین(ع) هستیم و به صورت افتخاری کار می‌کنیم و به همین دلیل مسؤولیت‌مان بیشتر است، افزود: کعبه قبله مسلمین و کربلا قبله مومنین است و زخم و غمی که زائرین کربلا در سینه دارند بیشتر از حاجیان در کعبه است.

وی افزود: کربلا و حرم سیدالشهدا میزبان بیش از 20 میلیون زائر و عاشق حسینی است و ما از جمهوری اسلامی ایران و مواکب ایرانی که در پذیرایی زوار به ما یاری می‌رسانند، تشکر می‌کنیم.

این مسؤول عتبه حسینی با ابراز ارادت نسبت به رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: خیرین و مسؤولان ایرانی در تمام زمینه‌های شهری از جمله نظافت، زیباسازی و زیرساختی به ما و زوار اربعین خدمت‌رسانی کرده و با افتخار در محضر اباعبدلله الحسین (ع) خدمت می‌کنند.

ابوولا با تاکید بر اینکه خدمات‌دهی ایرانی‌ها به زوار اربیعن ممتاز است، گفت: موکب اهالی قم المقدسه در قلب اهالی کربلا جای دارد و خدمات این موکب به دلیل همجواری با کریمه اهل بیت(ع) خاص و ویژه است.

وی تصریح کرد: تولیت حرم مطهر سیدالشهدا و همه مسؤولان حرم مطهر احترام ویژه‌ای به متولیان این موکب می‌گذارند، چرا که ضریح مطهر حضرت اباعبدلله الحسین(ع) را ساخته‌اند و ضریح شهدای 72 تن را نیز در دست ساخت دارند به همین دلیل کمک‌های موکب و عتبه حسینی برادرانه و متقابل است.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: آماده‌سازی موکب برای پذیرایی و رفاه زائرین عالی است و ان‌شاءالله در روز قیامت امام حسین‌(ع) شفاعت کننده همه ما باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها