35 میلیارد ریال اعتبار طرح گازرسانی به کت

برای اجرای طرح گازرسانی به منطقه کت در بهمئی35 میلیارد ریال اختصاص می یابد.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۴۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی  از روند کند اجرای عملیات گازرسانی به کت و 10 روستای حومه این منطقه بازدید کرد و گفت: اعتبار پیش بینی شده برای مرحله اول این طرح 35 میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.
عدل هاشمی پور افزود: مرحله اول این طرح با بیش از 40 درصدپیشرفت فیزیکی در حال اجراست که باید این طرح قبل از فرا رسیدن زمستان امسال پایان می یافت.

وی گفت:طرح آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک و روستاهای حومه با 57 کیلومتر طول خط انتقال، دبی آب 355 لیتر بر ثانیه، 2 ایستگاه پمپاژ و 4 مخزن ذخیره آب هم اکنون در حال احداث است.

هاشمی پور افزود:بر اساس پیش بینی سالانه 5 و 8 دهم میلیون متر مکعب آب مورد نیاز صنعت و شرب شهر لیکک و حومه تامین می شود.

عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه طرح تامین آب شرب شهر لیکک و روستاهای حومه با هدف تامین آب شرب و صنایع این شهر اجرا می شود افزود:تا کنون حدود 15 کیلومتر لوله فولادی به قطر 28 اینچ، جوشکاری و نصب چهار و نیم کیلومتر خط لوله، تامین مخزن 15هزار مترمکعبی،خاکبرداری بیش از 20 کیلومتر مسیر لوله خط انتقال و احداث جاده دسترسی، تملک اراضی خط انتقال و خرید شیر آلات بزرگ مخازن انجام گرفته است.

هاشمی پور از اختصاص 6 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات نفت برای اجرای چند طرح در بهمئی خبر داد و گفت: 4 و نیم میلیارد ریال برای ساخت یک سالن چند منظوره در شهر لیکک،یک میلیارد ریال برای منطقه ممبی و یک میلیارد ریال نیز برای بخش سر آسیاب یوسفی از حوزه نفت در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار