مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا آلوده کردن فضای سالم جامعه را کمک به دشمن دانست و گفت: باید جلوی اینگونه سخنان گرفته شود و تا زمانی که پرچم توحید و خداپرستی بر افراشته است، فتنه همان فتنه است و راس فتنه مستحق لعن و نفرین خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۳۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستارا به سخنان اخیر یکی از نمایندگان مردم گیلان در خانه ملت اشاره کرد و افزود: سخن نماینده مذکور آلوده کردن فضای سالم جامعه است.

وی با بیان اینکه آلوده کردن فضای سالم جامعه کمک به دشمن است، تصریح کرد: بزرگان و متولیان استان مرز خودشان را با چنین انسان هایی مشخص کنند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه باید جلوی اینگونه سخنان گرفته شود، ادامه داد: باید این نماینده مجلس نصیحت شود.

حجت الاسلام شعبانی مهر گفت: تا زمانی که پرچم توحید و خداپرستی بر افراشته است، فتنه همان فتنه است و راس فتنه مستحق لعن و نفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید از حوادث گذشته درس عبرت گرفت بر بازخوانی فتنه 88 و کالبدشکافی آن تاکید کرد و افزود: با گذشت چندین سال از فتنه 88 عده ای این شبهه را مطرح می‌کنند که هر چه بوده گذشت اما باید بدانند از مکتب سالار و سرور شهیدان امام حسین‌(علیه السلام) یاد گرفتیم که از هر جریانی باید عبرت بگیریم.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه 88 که فرموده است فتنه ی ۸۸ برای ضربه زدن به امنیت، حکومت و وحدت ما بود، گفت: آن وقت یک نماینده مجلس می گوید در این حکومت بحث فتنه کی تمام می‌شود.

حجت الاسلام شعبانی مهر به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام موضع و دوری جستن از جریان فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: هر کسی در هر جایگاه و مسئولیتی که باشد باید در چارچوب گفتمان رهبر معظم انقلاب و قانون حرکت کند.

ارسال نظرات