به همت سازمان بسیج رسانه استان البرزبرگزار می شود

جلسه اخلاق در رسانه با حضور ایت الله حسینی همدانی

ابراهیم نوروزی فر گفت: جلسه فصلی اخلاق در رسانه توسط آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه محترم شهرستان کرج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۳۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه فصلی اخلاق در رسانه توسط آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه محترم شهرستان کرج برگزار می شود.

ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با بیان این خبر در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در سازمان بسیج رسانه استان البرز به دنبال آن هستیم که در بین رسانه‌ها دور از سلایق جناحی، وحدت و همدلی ایجاد کنیم و در این مسیر اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است؛ همچنین امسال به دنبال این هستیم که از نظر فنی رسانه‌ها را تقویت کنیم.

نوروزی فر تربیت خبرنگار و فعال رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی به دور از دیدگاه کمی را از اهداف بسیج رسانه دانست و خاطرنشان کرد: البته اکنون در ابتدای کار هستیم که امیدواریم با رفع نقاط ضعف بتوانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

 مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرزهمچنین از برگزاری کرسی درس اخلاق در رسانه خبر داد و گفت: این کرسی درس اخلاق  با حضور آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج روز یکشنبه 23آبان ماه ساعت 10 صبح با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه در دفتر ایشان برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن خواستار حضور فعال در این برنامه ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین جلساتی باعث اتحاد و همدلی بیشتر بین اصحاب رسانه و مسئولین استان در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم  خوب ایران کوچک باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها