حمیدرضا پورنوروز
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام/
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام: خطر انفجار و تهدیدات امنیتی هیچگاه بهانه ای برای شرکت نکردن در پیاده رویی اربعین نخواهد شد و دشمنان بدانند شیعه از شهادت در راه امام حسین(ع) هراسی ندارد.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۱۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمدرضا عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام درحاشیه بازدید از مرز بین الملی شهرستان مهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گرامی داشت و عشق به امام حسین(ع) در خاص ترین روز اربعین حسینی تجلی پیدا می کند.

وی به اجتماع بزرگ اربعین حسینی در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: در غرب آسیا، آفریقا و دیگر کشور های اسلامی بالغ بر 26 میلیون شیعه 12 امامی در پیاده رویی اربعین شرکت کردند و اتحاد مسلمانان را به تصویر کشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی اذعان کرد: پیام اربعین معرفی مکتب حسینی به دنیاست که از طریق رسانه ها و فضای مجازی به کشور های دنیا انعکاس داده می شود.

وی با بیان اینکه این بزرگترین اجتماع شیعه در کل دنیاست؛ ابراز داشت: تجمع بزرگ اربعین دشمنی با ادیان نیست بلکه اتحاد مسلمانان را نشان می دهد که با این روش قدرت خود را به استکبار و تروریست های تکفیری نشان می دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام؛ شهادت در راه حسین(ع) و اربعین را افتخاری برای شیعه دانست و تصریح کرد: موج جمعیت سال به سال بیشتر می شود و هرچه امکانات رفاهی برای زائرین بیشتر باشد حضور مردم در راهپیمایی اربعین بیشتر خواهد شد.

وی در آخر تاکید کرد: خطر انفجار و تهدیدات امنیتی هیچگاه بهانه ای برای شرکت نکردن در پیاده رویی اربعین نخواهد شد و دشمنان بدانند شیعه از شهادت در راه امام حسین(ع) هراسی ندارد.

ارسال نظرات