فیلم نامه خانه چوبی شب تاب در خانه فیلمنامه کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمد.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۵۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
رحمانی پور مدیر خانه فیلمنامه کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: نگارش فیلم نامه خانه چوبی شب تاب توسط محمدجواد اسلامی در شهریور ماه 1395 آغاز شد و در مهر ماه به پایان رسید.

وی تاکید کرد: این فیلم نامه در بردارنده یک مجموعه 6 قسمتی (مینی سریال) در22 دقیقه می باشد.

رحمانی پور اظهار داشت: شخصیت اصلی فیلم یک نوجوان افغانی به نام قاسم است که پدرش در سوریه به شهادت می رسد. سرنوشت قاسم پس از پدر و مسؤلیت وی در برابر خانواده او را در شرایطی قرار می دهد که داستان فیلم نامه را رقم می زند.

مدیر خانه فیلمنامه کودک و نوجوان گفت: این فیلم نامه با هدف معرفی و تاکید بر مظلومیت خانواده های شهدای افغانی مدافع حرم در گردانهای فاطمیون و ...  تدوین شده است که ان شااله با تولید چنین آثاری نسبت به حمایتهای مادی و معنوی  این خانواده ها تسریع به عمل آید و به نقش و جایگاه این عزیزان در جامعه بیشتر از پیش پرداخته شود.

رحمانی پور ضمن تاکید بر این نکته که جامعه هنری کشور وظیفه خود را نسبت به این بخش مظلوم و کمتر دیده شده از جامعه به نحو احسن انجام نداده است افزود: جبهه هنرمندان انقلاب اسلامی باید پرداختن به این سوژه ها را که جزئی از سند درخشان تاریخ  انقلاب میباشد ، در دستور کار خود قراردهند .

رحمانی پور درپایان گفت: خانه چوبی شب تاب ضمن پرداختن به خانواده شهدای مدافع حرم، به مسئولیت پذیری نسل جوان و نوجوان می پردازد،  باید توجه اشت که امروزه جریان فرهنگی خاصی که از سوی غرب مدیریت می شود به دنبال تزریق بی هویتی به نسل جوان و نوجوان جامعه است و در این نبرد فرهنگی،  تاکید بر هویت و مسئولیت پذیری در آثار حوزه سنی نوجوان از اهمیت شایانی برخوردار است.
ارسال نظرات