مسئول سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به نتایج انتخابات آمریکا:
داوود گودرزی با بیان اینکه برای ایران تفاوتی ندارد که چه کسی یا حزبی رئیس جمهور آمریکا باشد، گفت: هر دو نامزد احزاب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا در مناظرات انتخاباتی مفاسد آمریکا و خودشان را افشا کردند که این نشان دهنده به هم ریختگی اوضاع در این کشور است.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۴۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش بسیج نیوز ؛داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه بازدید از  بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: هر دو نامزد احزاب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا در مناظرات انتخاباتی مفاسد آمریکا و خودشان را افشا کردند که این نشان دهنده به هم ریختگی اوضاع در این کشور است.


وی با اشاره به برخی اظهارات که گفته می‌شود مشکلات کشور در گرو رابطه با آمریکا حل می‌شود، افزود: با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد هستیم که ترامپ که این حجم از مشکلات آمریکا را مطرح کرده آیا می‌تواند در آینده مشکلات این کشور را حل کند یا خیر.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور جامعه آمریکا را با مشکلات متعددی نظیر تبعیض نژادی، فقر و فساد و نیز انواع  معضلات درگیر دانست.

گودرزی تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نشان داد که این کشور دارای مشکلات و معضلات متعددی است و ما نیز نیازی به حل مشکلاتمان در گرو ارتباط با آمریکا نداریم، آمریکا بهتر است مشکلات خودش را حل کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات