خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان خبر داد

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل حفظ آثار و کتابخانه‌های عمومی همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل حفظ آثار و کتابخانه‌های عمومی همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۳۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته اظهار داشت: امروز ملت بزرگ ایران با همدلی شعار ما می توانیم را به درستی عملی کرده است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس یک کار گروهی بود و این مهم نشان از همدلی و همراهی مردم ایران اسلامی و رزمندگان ما در آن دوران را دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: فعالیت های مشترک و مرتبط دو اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و اداره کل کتابخانه های عمومی همدان باید در قالب ماهنامه و فصل نامه منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه بدون طرح و برنامه کار فرهنگ سازی به هیچ وجه صورت نمی پذیرد، اضافه کرد: رزمندگان ما در دوران هشت سال حماسه و ایثار به اوج عشق به معبود و بالاتر از میزان تصور رسیده بودند.

ظفری ادامه داد: امروز نیز بسیاری از انسان ها از حد و مرز نزدیکی به پروردگار متعال و قرب الهی گذشته اند که این موضوع نشان از بزرگی این افراد را دارد.

وی با بیان اینکه توجه به هم دلی و هم سویی در دنیای امروز از اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تلاش ها و کوشش های این مجموعه بدون شک در مسیر رسیدن به ارزش ها و حفظ آن ها قابل تقدیر و قدردانی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز با تبریک روز و هفته کتاب و کتابخوانی و با بیان اینکه کشورهایی که میزان مطالعه بیش تری به نسبت سایر کشور ها دارند مشکلات و اسیب های کمتری را در جامعه خود احساس می کنند گفت: ارزش گذاری در جامعه باید از مسئولین و مدیران شروع شود.

عاطفه زارعی با اشاره به اینکه برای حفظ ارزش ها باید زیر ساخت های مناسبی ایجاد شود یادآور شد: طی یک سال گذشته میزان کتابخانه های عمومی استان از 103 مورد به 111 مورد کتابخانه افزایش یافته است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه طرح نو و خلاقیت باعث پیشرفت مجموعه های مختلف می شود خاطرنشان کرد: بدون شک ایجاد کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی خرد جامعه را نسبت به موضوعات مختلف بالا می برد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: در زمینه ترویج حفظ آثار و ارزش های جامعه یاری رسان اداره کل حفظ آثار استان هستیم چرا که بدون همکاری و هم افزایی، هیچ مجموعه ای نمی تواند به اهداف خود برسد.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دو اداره کل نیز به امضاء رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات