رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خاتم گفت:همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در دستور کار کتابخانه های عمومی شهرستان قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۳۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

ب گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خاتم اظهار داشت: بیست و چهارمین هفته کتاب با شعار گرامیداشت کتاب،کتابخوانی و کتابدار آغاز میشود.

سید عباس طباطبایی از برپایی نمایشگاه های کتاب با هدف ایجاد فضا برای افزایش شوق و رغبت به کتابخوانی خبر داد و گفت: با این امر کتاب های جدید و تازه در دسترس عموم قرار می گیرد و به پیشرفت مطالعه و کتابخوانی به عنوان فرهنگ کمک بیشتری می کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه هفته کتاب در شهرستان خاتم، خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب،افتتاح مکان جدید کتابخانه عمومی شهید صدوقی مروست، افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی امام حسین(ع) هرات، نشست کتابخانه مشترک با اداره های شهرستان و مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهید تاج فیروزه مروست از مهمترین برنامه این هفته در خاتم است.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان خاتم با اشاره به تخفیفات ویژه ی این نهاد در هفته ی کتاب گفت: در این هفته با برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰درصد و ثبت نام رایگان به استقبال علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهیم رفت

ارسال نظرات