شهادت یعنی شهامت، یعنی همت بلند داشتن، آزادگی، دلدادگی، شهادت یعنی تبسم تو هنگامه­ ی پرکشیدن...
کد خبر: ۸۷۷۶۴۳۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اللهم...ان اظهرتنا علی عدونا فجنبنا البغی، و سددنا للحق و ان اظهرتهم علینا فارزقنا الشهاده، و اعصمنا من الفتنه

پروردگارا! اگر مارا بر دشمنان پیروز گرداندی از تجاوز نگاهمان دار و در راه حق ثابت قدم و پایدارمان فرما، و اگر آنان را بر ما چیره ساختی، شهادت را روزیمان کن و از فتنه در امانمان­دار.

(نهج البلاغه: خطبه170 )

شهادت یعنی شهامت، یعنی همت بلند داشتن، آزادگی، دلدادگی، شهادت یعنی تبسم تو هنگامه­ ی پرکشیدن...

مدافع حرم تنها مدافع حریم حسینی نیست! بلکه علاوه بر آن مدافع راهی ­ است که امام خمینی(ره) برایمان ترسیم کرده است.

در روزگاری که انسان ها شیطان گمراه کردن خودشان شده ­اند تا خویشتن را در برابر راستی و درستی به بیراهه­ بکشانند، مردانی پیدا می شوند که برای نشان دادن راه حق از باطل جانشان را نثار می ­کنند.

آری تاریخ همواره در حال تکرار شدن است! امروز همان مسیر اشتباهی را می­رویم که امت رسول(ص) با وجود روشن بودن راه بعد از واقعه­ ی غدیر، رفتند!!

در زمانه­ای که جناح های بی بصیرت و آشوبگر با یارکشی و افترا زدن به دیگران حامیانشان را با ساز دروغین خود می­رقصانند، مدافعان حرم بیدار و هوشیار، عمارگونه در برابر فتنه نفوذ می ایستند تا از حریم اسلام و انقلاب دفاع کنند.

قطع به یقین در حال سپری کردن یکی از حساس ­ترین دوره های تاریخ اسلام و یا شاید مهم­ترین آن هستیم.

دوره ای که دشمنان از حربه نفوذ استفاده می­کنند تا با کارشکنی و دو دستگی و ایجاد عدم اعتماد در بین مردم اسباب نابودی اسلام و مسلمین را فراهم سازند.

دشمن با نفوذ در میان عقاید به دنبال کمرنگ کردن ارزش­های ناب اسلام از جمله جهاد و شهادت است، زیرا خوب می­داند آن چیزی که از صدر اسلام تا به الان مانع رسیدن آنها به اهداف پلیدشان شده است همین عشق به شهادت و شهید شدن می باشد.

 در این میان مدافعان حرم با آگاهی و بصیرت، مردانه و باغیرت از جمله طلایه­ داران مقابله با حربه­ای هستند که قلب اسلام را نشانه گرفته است.

اما من دعا می کنم، نه بخاطر اینکه دعایم باعث پیروزی مدافعان حرم شود!! نه، زیرا خوب می دانم که آنان پیروز این میدان هستند: (( و من یقاتل فی سبیل الله فیقتل أو یغلب فسوف نؤتیه اجرا عظیم)) ( سوره نساء: آیه 74 ) دعا می کنم برای خودم برای دوستانم برای مسلمانان برای انسان ها تا بیدار باشند و هوشیار دربرابر موریانه­ ی نفوذ که آرام و بی صدا بنیان عقاید و اعتقاداتمان را نشانه گرفته است.

اللهم...اسالک الامان یوم یعض الظالم علی یدیه یقول یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا.

خداوندا از تو امان می خواهم در روزی که ستمکار می­گزد هر دو دستش را و می­گوید ای کاش همراه پیامبر راه خدا را انتخاب می­کردم.

 
معصومه امیر کمالی 
مدرس دانشگاه

ارسال نظرات
پر بیننده ها