معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 433 فقره وام اشتغال با اعتبار 55 میلیارد و 174 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۲۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رمضانعلی جلالی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی، با اشاره به رویکرد این نهایت حمایتی گفت: بیشتر به دنبال توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت هستیم.

وی افزود: در کمیته امداد نظارت کامل از ابتدا تا انتهای طرح های اشتغال وجود دارد و این رویکرد ما را به سمت استفاده بهینه از منابع و حفظ سرمایه سوق داده چراکه نظارت صحیح، اصولی و مستمر راهکار اساسی برای جلوگیری از زیان‌های اقتصادی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری نه هزار و 688 نظارت فنی بر طرح‌های اشتغالی این نهاد حمایتی در استان صورت گرفته که در مدت این نظارت‌ها یک‌هزار و 177مورد بوده است.

جلالی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته برای طرح‌های اشتغال در سال جاری یک‌میلیارد و 453 میلیون و 200 هزار ریال است که سال گذشته این اعتبارات به یک‌میلیارد و 602 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری 433 فقره وام اشتغال با اعتبار 55 میلیارد و 174 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته 482 مددجو با اعتبار 55 میلیارد و 401 میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کردند؛ با اقدامات انجام شده در سه سال گذشته سه هزار و ۶۹۰ نفر از چرخه حمایتی خارج و به خودکفایی رسیده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات