جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای محرم تا‌کنون بیش از 21 هزار نفر از زایران وارد مرز میرجاوه شده اند
کد خبر: ۸۷۷۶۳۶۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :سرهنگ پاسدار محمدناظری در نشست خبری با اصحاب رسانه در مهمانسرای سپاه سلمان، اظهار کرد: حرکت زائران هرساله افزایش می‌یابد و نیازمند مدیریت ویژه برای هدایت و تکریم زایران هستیم که در این راستا قرارگاه مردمی بسیج برای خدمات رسانی به زائران پاکستانی و غیرایرانی و با هدف تکریم آنها ایجاد شد.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: سیستان و بلوچستان بیشترین آمار زئران خارجی را در بین سایر استان‌های کشور دارد که از مرز میرجاوه وارد استان می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: از ابتدای محرم تا‌کنون بیش از 21 هزار نفر از زائران وارد مرز میرجاوه شده‌اند. بیش از هفت هزار و 411 نفر زائر نیز ویژه رسیدن به ایام اربعین از مرز وارد شده‌اند که از طریق شلمچه به کربلا اعزام می‌شوند.

ناظری گفت: قرارگاه مردمی بسیج با هدف خدمات دهی به زائران ایجاد شده تا آنها بدون هیچ گونه مشکلی بتوانند مسیر را طی کنند. در پایانه مرزی میرجاوه و زائر سرای زاهدان نیز برنامه‌ریزی شده تا امورات زائران پیگیری شود.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: 500 نفر خادم از بین خواهران و برادران داوطلب انتخاب شده‌اند که به زائران خدمات دهی می‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: برگزاری نمایشکاه فرهنگی، نصب بنرهای تبلیغی به زبان زائران نیز از دیگر برنامه‌ها بوده است.

ارسال نظرات