خبرهای داغ:
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان لنجان:
محسن جمشیدی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان لنجان متذکر شد: از دولت محترم تقاضا داریم که در اندک زمان باقی مانده از عمر دولت یازدهم در جهت رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار گام بردارد و گزارش خدمات انجام شده خود در این زمینه ها را به اطلاع همگان برساند
کد خبر: ۸۷۷۶۳۵۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج دانشجویی لنجان : محسن جمشیدی دانشجوی کارشناسی ارشد صنایع و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان لنجان  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه باغ بهادران گفت: جا دارد ایام سوگواری و اربعین سید وسالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را محضر یکایک دلدادگان اهل بیت(ع) تسلیت عرض کنم.

جمشیدی با بیان اینکه حماسه حضور امت در اربعین حسینی(ع) نمایشگاه عظمت اسلام ناب است تصریح کرد: اسلام ناب محمدی(ص) میراث گران بها نبی مکرم(ص) و ائمه هدی علیهم السلام است و به فرموده امام راحل مان، اگر جان و مال ما را بگیرند و زن و فرزند ما را به اسارت ببرند از این اسلام دست نخواهیم کشید.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان لنجان با اشاره وضعیت اقتصادی در کشور به ویژه شهرستان لنجان متذکر شد: علارغم تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) در خصوص توجه به ظرفیت های داخلی در کشور و توسعه اقتصاد دانش بنیان، متاسفانه جای خالی اقتصاد مقاومتی در شهرستان لنجان احساس می شود.

جمشیدی با توجه به توانمندی های شهرستان لنجان در عرصه های مختلف تصریح کرد: شهرستان لنجان به ویژه بخش باغبهادران در زمینه های مختلفی نظیر گردشگری، صنایع دستی و کشاورزی دارای پتانسیل و توانمندی های بالقوه ای است که متاسفانه مورد غفلت دستگاه های ذیربط قرار گرفته است.

وی با تاکید بر حمایت مسئولان از ظرفیت های بومی در باغ بهادران یادآور شد: کاش در حاشیه سفر هیات دولت به شهرستان لنجان که اخیرا صورت گرفت، آماری از نرخ بیکاری شهرستان لنجان به ویژه باغ بهادران ارائه می شد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان لنجان با بیان این مطلب که دولت نجومی بگیران را رها نکند خاطرنشان کرد: امروز آنان که مدام می گویند بگذارید آب خوش از گلویمان پایین برود و می گویند امید را در مردم از بین نبرید، بدانند مردم با بصیرت ما آن وقتی دلسرد و ناامید می شوند که تناقض در گفتار و عمل مسئولان را مشاهده می کنند.

جمشیدی در پایات خواستار شد: از دولت محترم تقاضا داریم که در اندک زمان باقی مانده از عمر دولت یازدهم در جهت رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار گام بردارد و گزارش خدمات انجام شده خود در این زمینه ها را به اطلاع همگان برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها