انعقاد تفاهم نامه بین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بسیج دانشجویی البرز

در نشست مشترک معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بسیج دانشجویی البرز تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد منعقد شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۳۴۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست مشترک معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز و بسیج دانشجویی البرز با حضور سرهنگ خسروی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز و جمعی از کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی البرز در سالن جلسات شهیدان بیگی برگزار شد.

حسین عسکری در این نشست اظهار داشت: نیروی انتظامی در سال های اخیر به یک نیروی دانش بنیان و مقتدر تبدیل شده است که باعث خوشحالی و رضایت تمام مردم است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک تشکل مردمی است که اثرگذاری فراوانی در سطح جامعه به خصوص قشر دانشجویی دارد، افزود: در پی ایجاد تعاملی سازنده که بین این دو بخش به وجود می آید اثر گذاری بیشتری در بخش فرهنگی و اجتماعی خواهد گذاشت.

در ادامه این نشست جانشین مسئول بسیج دانشجویی استان البرز به حوزه های تعامل و اهداف مشترک این دو بخش اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی در این تفاهم نامه بحث مقالات، پایان نامه ها و پژوهش ها در حوزه فکری است و اشاعه آن در دانشگاه ها و محیط پیرامونی دانشگاه ها است.

شاه حسینی خاطر نشان کرد: موضوع پایان نامه ها در رشته تحصیلی علوم اجتماعی در دانشگاه ها نیز یکی از مفاد این تفاهم نامه است.

سرهنگ خسروی در این نشست اظهار داشت:  مفاد تفاهم نامه ما بین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بسیج دانشجویی البرز از امروز به صورت عملیاتی آغاز می شود تا در جهت کم شدن آسیب های اجتماعی در جامعه و اقشار مختلف به خصوص جوانان گام برداریم.

وی با اشاره به شورای پژوهش در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز، گفت: در این بخش با بسیج دانشجویی همکاری می کنیم و در نظر داریم تا در فصل نامه های علمی پژوهشی مقالات دانشجویان را در مقاطع مختلف تحصیلی منتشر کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از بخش های فعال در این معاونت تشکیل اتاق فکرهای مختلف است که با انعقاد تفاهم نامه ها از پتانسیل علمی و فکری دانشگاه ها استفاده می کنیم تا بهره برداری از داده های علمی برای رفع مشکلات جامعه داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی می تواند پل ارتباطی خوبی بین پلیس و قشر دانشجو باشد.

در پایان این نشست تفاهم نامه ای بین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بسیج دانشجویی استان البرز منعقد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار