محمود کریمی فاضل در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مداح اهل بیت(ع) گفت: زیارت امام حسین (علیه السلام) زیارتی استثنایی است که انسان به واسطه این زیارت به خداوند و اهل بیت (علیهم السلام) تقرّب پیدا می کند.
کد خبر: ۸۷۷۶۳۴۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

محمود کریمی فاضل مداح اهل بیت (علیهم السلام) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی و تاثیرات معنوی آن بر انسان ها بیان داشت: زیارت امام حسین (علیه السلام) زیارتی استثنایی است که انسان به واسطه این زیارت به خداوند و اهل بیت (علیهم السلام) تقرّب پیدا می کند.

این مداح اهل بیت(ع) ادامه داد: حضور جمعیت عظیم مردمی در پیاده روی اربعن حسینی نمایش قدرت شیعه در جهان است و نشان می دهد که شیعه نسبت به سیدالشهدا (ع) و مکتب تشیع و شهادت چه قدر علاقه و محبت دارد لذا این راهپیمایی خیلی موثر است البته برخی می گویند شلوغ است و نباید رفت اما حضور فرد در این مسیر شرط است حتی اگر زیارت هم نرود هیچ اشکالی ندارد.

کریمی فاضل خاطر نشان کرد: زیارت اربعین از علامات مومن است لذا اگر افراد در این مسیر راهپمایی حضور پیدا کنند باعث می شود از همه زوایا به مکتب تشیع ورود کنند و اشاعه دهنده این کار باشند تا دیگران نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به حضور افراد با ادیان مختلف در مسیر راهپیمایی اربعین یادآور شد: همه مردم با هر اعتقاد و دینی دوست دارند در پیاده روی اربعین شرکت کنند ، مردم با ادیان زرتشت، مسیحیت، یهود و برادران اهل تسنن که شامل گروه ها و فرقه های گوناگونی هستند همه در این پیاده روی عظیم شرکت و حضور پیدا می کنند.


ارسال نظرات