مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

کاروان های زیارتی اربعین زیبا و با شکوه هستند

بوشهر ـ حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد اظهار داشت: چه زیبا و با شکو ه است کاروان های پیاده اربعین حسینی که انسان با دیدن تصاویر این حماسه بزرگ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و یا نقل هایی که از زائرین مطرح می شود شوق زیارت پیدا می کند و در هر نقطه ای که قرار دارد سلام به امام حسین(ع) می کند.
کد خبر: ۸۷۷۶۳۳۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر، صبح امروز در مراسمی حجت الاسلام  محمد حسین انصاری نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع کارکنان با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی گفت: کربلا نمایشگاهی است که همه اخلاقیات و خصوصیات الهی نمونه های آن در عاشورا به نمایش گذاشته شده است و هنگامی که انسان در خواندن این روایات اشک از چشمش جاری شود مجوز ورود آن در جوار اهلبیت صادر می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: چه زیبا و با شکو ه است کاروان های پیاده اربعین حسینی که انسان با دیدن تصاویر این حماسه بزرگ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و یا نقل هایی که از زائرین مطرح می شود شوق زیارت پیدا می کند و در هر نقطه ای که قرار دارد سلام به امام حسین(ع) می کند.

انصاری نژاد با بیان اینکه نماز رابطه عاشقانه انسان با پرودگار است، افزود: یکی از پرده هایی که ظهر عاشورا نشان داده شد و عظمت عاشورا را به نمایش گذاشته شد برگزاری نماز جماعت بود که می تواند به عنوان بهترین تابلو کاملا مشخص است.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) هنگام اذان ظهر دستور داد آتش بس دهید تا آخرین نماز را در ظهر عاشورا بخوانیم، اما دشمنان با صدای بلند هل هله کردند تا صدای حضرت به گوش نرسد.

این شاعر انقلابی با اشاره به اینکه دومین پرده از عاشورا حجاب است، عنوان کرد: حضرت در گودال قتلگاه هنگامی که صدای پای اسبان را شنید در حالی که خون از بدن پاکش جاری شد نیم خیز شد و گفت تا من زنده هستم به حرم حمله نکنید.

انصاری نژاد ابراز کرد: حق الناس یکی از مواردی است که در اسلام توصیه های زیادی به آن شده است که باید آن را بسیار جدی گرفت، امام حسین(ع) شب عاشورا اصحاب خود را فرا گرفت و به همه آنها فرمود اگر کسی حق الناس به گردن دارد باید آن را ادا کند و کسی که حق الناس به گردند دارد در کاروان حسینی نباشد./انتهای پیام

ارسال نظرات