خبرهای داغ:
حجت الاسلام علیرضا فرهنگ می گوید: اخیرا خبری مبنی بر تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران، آن هم با پیش شرط های سخیفی به گوش می رسد.ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اجازه احیاء کاپیتولاسیون جدید در کشور را نخواهند داد
کد خبر: ۸۷۷۶۲۹۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان : امام جمعه باغ بهادران در خطبه های نماز جمعه این هفته باغ بهادران پیرو سلسه مباحث مربوط به آسیب هایی که کانون خانواده را تهدید می کند گفت: یکی دیگر از مباحثی که باید مورد توجه عموم جامعه قرار گیرد توجه به عفت عمومی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ با بیان اینکه دشمنان ما برای نابودی اسلام ناب از سلاح بی عفتی و بی حیایی استفاده می کنند تصریح کرد: پدران و مادران فقط به فکر جسم فرزندان خود نباشند و در کنار مراقب های ظاهری از عزیزان خود، اخلاق و عفت اسلامی را به فرزندان خود آموزش دهند.

وی با اشاره به ضرورت تحکیم بنیان خانواده در جوامع اسلامی یادآور شد: اسلام همواره به تقویت همه جانبه کانون مقدس خانواده تاکید داشته است و دشمنان ما هم با بهره گیری از کلید واژه بی حیایی به دنبال تباهی این نهاد مقدس هستند.

خطیب نماز جمعه باغ بهادران در  ادامه با اشاره به استقبال پرشور دوست داران اهل بیت(ع) از حماسه پیاده روی اربعین حسینی(ع) تاکید کرد: تمامی کسانی که در برپایی چنین حماسه ای سهیم هستند باید با تقویت وحدت و برادری میان خودشان موجبات یاس و نا امیدی دشمنان کوردل را فراهم آورند چراکه دشمنان قسم خورده ما تحمل دیدن چنین حماسه عظیمی را ندارند و درصددند با ایجاد نفاق چنین جریان با عظمتی را به حاشیه بکشانند.

امام جمعه باغ بهادران در ادامه با بیان اینکه ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اجازه احیاء کاپیتولاسیون جدید در کشور را نخواهند داد خاطرنشان کرد: اخیرا خبری مبنی بر تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران، آن هم با پیش شرط های سخیفی به گوش می رسد.

حجت الاسلام فرهنگ با تاکید بر رصد هوشمندانه سران غربی در این زمینه تصریح کرد: یکی از اهداف که جبهه استکبار با طرح چنین سناریوی به دنبال آن است، تعدیل سیاستهای نظام نسبت به رژیم منفور صهیونیستی است.

خطیب نماز جمعه باغ بهادران در پایان متذکر شد: خوی استکباری و وحشی گری غرب تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد و دستگاه های نظارتی و اجرایی کشور باید به دقت تحرکات غرب در این زمینه را رصد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها