در نشست سبک زندگی اسلامی پایگاه مقاومت بسیج حدیث عنوان شد :
نشست سبک زندگی اسلامی درحسینیه امامزاده حسین (ع) (قزوین) و به همت پایگاه حدیث برگزارو درآن عنوان شد: مادران نقش مهمی درآموزش سبک زندگی اسلامی به فرزندان دارند.
کد خبر: ۸۷۷۶۲۰۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،نشست سبک زندگی اسلامی با حضور حجت الاسلام عطایی در حسینیه امامزاده حسین (ع) به همت پایگاه حدیث ماه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام "عطایی " در سخنانی بیان کرد: خداوند هیچ موجودی را ثابت خلق نکرده است.همه موجوادت در حال حرکت و رو به تکامل هستند.
وی در رابطه با سبک زندگی اسلامی توضیح داد و گفت : این بستگی به خود ما دارد که چگونه مصرف کنیم و باید چگونگی رفتار با همسر ، فرزندان ،همسایگان باید بیاموزیم. یکی از مشکلات و علل طلاق ها نیود معنویت است. آشنایی های اولیه باید درست صورت بگیرد. اگر این آشنایی ریشه نداشته باشد مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت..
وی افزود : زنان درخانواده نقش اصلی را ایفا می کنند. زنان با رفتارهای خوب یا بد خود می تواند خانواده سالم یا ناسالم ایجاد کند.

برنامه ریزی یک تفریح سالم ،آموزش دختران درخانواده توسط مادرخانواده پوشش داده می شود. مادرخانواده باید به فرزندش سبک زندگی اسلامی را بیاموزد.اگر این اتفاق نیافتد دختر آن خانواده با تقلید ازدیگران این کار را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات