امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

جاری بودن احکام الهی و اسلامی در کشور ما جای شکرگزاری به درگاه خدا دارد

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خدا را شکر در کشور ما ایران احکام الهی و اسلامی جاری است و مردم به راحتی می توانند به مسائل دینی و مذهبی خودشان بپردازند و این موهبت جای شکرگزاری به درگاه باریتعالی دارد
کد خبر: ۸۷۷۶۱۶۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان  سیستان وبلوچستان  مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نمازجمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر از قرآن به عنوان معجزه پیامبر اکرم(ص) و کتاب هدایت بشریت نام برد و اظهار داشت: فاصله گرفتن از قرآن موجب منحرف شدن مسلمانان از احکام الهی می شود.
وی تصریح کرد: اگر خانه های ما مجلل و نمای آنها از سنگ مرمر هم باشد ولی ذکر خدا و تلاوت قرآن در آن نباشد مثل قبرستان است.
وی بیان کرد: اگر دیده می شود جوانان ما کمتر به مساجد می روند و قرآن نمی خوانند و به طرف منکرات کشیده می شوند علتش دوری از احکام الهی است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: در خانه هایی که قرآن مجید تلاوت شود آن منزل نورانی خواهد بود.
مولوی کریم زایی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در جوامع اسلامی اظهار داشت: مسلمانان باید خیرخواه یکدیگر باشند و از اختلاف و درگیری دوری کنند.
وی افزود: خداوند پیامبران ، اولیا و علما را برای هدایت بشریت فرستاده تا با عمل کردن به دستورات آنان از منکرات فاصله بگیرند.
وی تصریح کرد: اسلام دین محبت و رافت و مهربانی است و هیچ گونه ظلم و تندرویی را نمی پذیرد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: اگر حاکمان کشورها عادل باشند برآی آنان دعا کنید و از این که خداوند این نعمت را به شما داده شکر گذار باشید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار