امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه:

آمریکا طبل ‌توخالی است

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه گفت: آمریکا طبل ‌توخالی است که بیش از حد جوسازی می کند، آمریکا خواهان برتری قدرت دنیا است اما همانند گذشته جاده برایش صاف نیست زیرا فرهنگ بیداری در بین مردم عمومیت پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۶۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین دکترساجدی در خطبه نمازجمعه امروز شهر آستانه اشرفیه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی به مسئله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: انتخاب ریاست جمهوری امریکا هیچ تاثیری در انتخابات ریاست جمهوری ایران ندارد چراکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور مقتدر و با نفوذ است.

وی با بیان اینکه آمریکا در بسیاری از مشکلات مدیریت بحران بالا و قدرت نظامی خوبی دارد گفت: استقلال نظام اسلامی که از انقلاب ضد استکباری ملت ایران و شهدای که براساس معتقدات مقدس خویش تقدیم نموده ساده نیست و ایرانیان آز ان برخوردار هستند.

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: آمریکا طبل ‌توخالی است که بیش از حد جوسازی می کند، آمریکا خواهان برتری قدرت دنیا است اما همانند گذشته جاده برایش صاف نیست زیرا فرهنگ بیداری در بین مردم عمومیت پیدا کرده است.

دکتر ساجدی در ادامه به مناسبت های چون شهادت امام رضا (ع) و روز بزرگداشت علامه طباطبایی که دارای جایگاه ممتاز و برجسته در میان علمای شیعه است اشاره کرد.

وی در پایان در خصوص روز کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: باتوجه به رشد علمی و ارتقای فرهنگی متاسفانه سرانه مطالعه پایین است بنابراین خواهان ایده های جهت ارتقای رشد آمار مطالعه ازسوی مدارس، حوزه های علمیه و ... هستیم.

ارسال نظرات