مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد
امسال سهم درآمدهای عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه پارسال 22 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۵۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سهم
درآمدهای عمومی  امسال استان را 2 هزار و 230 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:پارسال این رقم هزار و 830 میلیارد ریال بود.

ابراهیم کشاورز افزود:90 درصد از درآمدهای عمومی استان از طریق پرداخت درآمدهای مالیاتی و بقیه از طریق سایر درآمدها تامین می شود.
ابراهیم کشاورز با بیان اینکه از مجموع 2 هزار و 230 میلیارد ریال سهم درآمدهای عمومی امسال استان باید در هفت ماهه اول هزار و 300 میلیارد ریال آن وصول می شد افزود : تاکنون علاوه بر وصول صددرصدی آن با افزایش 6 درصدی، مبلغ 80 میلیارد ریال مازاد بر آن هم وصول شده است.
وی علت افزایش وصول درآمدها در هفت ماهه اول امسال را پیگیری،گسترده تر شدن پایه های مالیاتی، شناسایی منابع جدید مالیاتی و پرداخت کردن مالیات های شرکت نفت و بخش خصوصی استان برشمرد و گفت:این افزایش وصول درآمدهای عمومی در حالی است که هیچگونه افزایش نرخ مالیاتی در استان نداشته ایم.
ابراهیم کشاورز سهم درآمدهای عمومی استان در سال گذشته را هزار و 830 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:علاوه بر این مبلغ 40 میلیارد ریال مازاد بر این سهمیه درآمدها نیز وصول شده است.
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت:درآمدهای وصول شده مازاد بر درآمدهای عمومی استان برای توسعه زیرساخت های عمرانی و اقتصادی به خزانه استان برمی گردد.
وی افزود:در دو سال گذشته حدود 340 میلیارد ریال درآمد وصول شده مازاد بر درآمدهای عمومی به خزانه استان بازگردانده شده است.
ارسال نظرات