خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرستان قدس گفت:مرگ در راه اسلام ذلت و خواری را از آدم دور میکند و یک عزت است و باید گفت عزت و سربلندی را خدا میدهد.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۲۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
خبرگزاری بسیج:امروز حجت الاسلام سید ابوالقاسم میر احمدی امام جمعه شهرستان قدس،در خطبه های عبادی-سیاسی این هفته که با حضور پرشور مردم شهرستان قدس همراه بود تصریح کرد:تا موقعی که امام خمینی(ره)در مقابل ظلم استکبار و استعمار ایستاد،در همین مسیر بود ودر بیانی فرمودند:هیچ گاه در برابر ظلم کوتاه نخواهیم آمد و هرجایی که مقدسات اسلام را زیر پا بگذارند و به مسلمانی ظلم شود، ندای الله اکبر ما آنجا خواهد بود.
وی اضافه کرد،مرگ در راه اسلام خواری و ذلت را از انسان دور میکند و به آن سربلندی میدهد،وباید در این راستا گفت که عزت و سربلندی را خدا به آدم میدهد و نباید به کدخدا روی آورد، وما امروزه میبینیم کشورهایی که میگویند به اصطلاح ما ابرقدرت هستیم و امنیت داریم،شاهد بیشترین کشت و کشتار و نا امنی در کشورشان هستیم و باز خدا را سپاس میگوییم که در همچین کشوری با این همه آرامش و امنیت به سر خواهیم برد.
حجت الاسلام ابوالقاسم میر احمدی در خطبه های دوم عبادی-سیاسی این هفته شهرستان قدس با توجه به عرضه غذاهای فاسد توسط برخی از رستوران داران شهرستان قدس متذکر شد:بعضی از رستورانهای شهرستان قدس،بنابر گزارش رسیده غذای فاسد را به مشتریان شهر قدسی عرضه میکنندو متاسفانه تعدادی از بچه های شهر قدسی نیز به خاطر این غذاهای فاسد مسموم شده اند.
وی افزود:به دور از شئن و منزلت یک انسان مسلمان است که برای کسب روزی حلال از غذاهای فاسد استفاده کند،چون در بازرسی های اخیر متوجه شده اند گوشت فاسد ودور ریختنی را به مشتریان عرضه کرده اند،وما از مسئولان می خواهیم  برخورد جدی را با همچین افرادی داشته باشند.
خطیب نماز جمعه شهرستان قدس در پایان با توجه به  نزدیک بودن روز کتاب خوانی خاطر نشان کرد:یار و دوست مهربان کتاب  است و اکنون که هفته کتاب خوانی نزدیک می شود،باید از این دوست و یار مهربان کمال بهره و استفاده رو برد،و اما مهمتر از همه چیزهایی که باید به آن توجه داشت آن است که،در انتخاب دوستی که میخواهید بخوانید و راهنمایتان باشد باز هم کمال شناخت را نیز از آن داشته باشید.
ارسال نظرات