خبرهای داغ:
مانور پدافند غیر عامل و برپایی کلاس های حمل مصدوم و اطفاء حریق در مدرسه دخترانه هدف شهر آوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۲۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین به منظور اطلاع رسانی به شهروندان  و آموزش دانش آموزان در خصوص اهمیت رعایت اصول این امر مهم  و با همکاری شهرداری و جمعیت هلال احمر، مانور آموزشی امداد ونجات واطفاء حریق در مدرسه دخترانه هدف شهر آوج  برگزار شد.
درآغاز این رزمایش که دستور کار آن پرهیز از اجرای  برنامه های نمایشی و بیان موارد کاربردی و آموزش آن ها به دانش آموزان بود، علی افتخاری رئیس  اداره آموزش وپرورش شهرستان آوج ضمن تعریف معنی  پدافند غیر عامل گفت : هدف از اجرای این موضوع،به  حداقل رسانیدن تلفات جانی و مالی است به گونه ای که بتوان با به کارگیری اصول آن در هنگام حمله احتمالی دشمن یا بروز  حوادث غیر مترقبه طبیعی و غیر طبیعی به زیر ساخت های یک کشور یا شهر آسیب زیادی وارد نشود.
وی در گوشه ای صحبت هایش به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و جوانان از اهداف اصلی این هجمه دانست ، او تصریح داشت : دشمنان می خواهند  با ایجاد شکاف بین جوانان کشورمان و آموزه های دینی و مذهبی، فرهنگ آن ها را تغییر دهند و بتوانند آنان را مطابق با خواسته های خودشان تربیت کنند و شما عزیزان باید در مقابل این توطئه هوشیار بوده و   نقشه های شوم آنان را نقش برآب نمایید.
در ادامه امدادگران جمعیت هلال احمر شهر آوج به آموزش روش حمل مصدوم در هنگام  رخ دادن حوادثی مانند زلزله وهمچنین شیوه صحیح پانسمان پرداختند.
همچنین مامورین آتش نشانی شهر آوج با ایجاد آتش و اطفاء آن به دانش آموزان روش صحیح خاموش کردن آتش را یاد دادند.
انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها